Ik begrijp wat je bedoelt meid.... heb een stiefzoon van 12 die hier net 3 weken is geweest. Het is een scheet van een ventje en superlief maar zit ook in de pré-puberteit dus dat is best lastig af en toe. Hij is niet 'eigen' en dat maakt communiceren soms moeilijk en door het feit dat hij alles hoort en ziet, moeten we goed opletten wat we over z'n moeder zeggen bijvoorbeeld. Gelukkig gaat het prima hier wat dat betreft. Mijn vriend begrijpt mijn gevoelens helemaal, maar ik hem ook want als z'n zoon er is, is dit zijn eigen gezinnetje... dat is wel iets om je te realiseren hè. Zodra stiefzoon weer naar z'n moeder is, voelt mijn vriend zich de eerste dagen ook best vreemd. Zoals Dennis ons kind is, is J. ook zijn zoon natuurlijk. Het maakt voor hem geen verschil, beide kinderen zijn hem even lief en zo hoort het ook. Maar stiefmoeder zijn is niet altijd makkelijk, ben ik met je eens. Verder heb ik zin in volgende week, dan komt mijn zus uit Friesland lekker een weekje logeren en gaan we lekker op stap met z'n tweetjes en keutelen met Dennis.
Om vakantie te vieren op Bora Bora in zo'n prachtig luxe strandhuisje boven het water.... ZUCHT... (ik droom inmiddels weer even weg...) Helaas zal dit altijd een droom blijven. Ach, dromen moet je hebben toch?!
Echt weer een keer goed te shoppen en allemaal leuke dingetjes/kleding voor mezelf te kopen! Maar ja... Dan moet je daar wel geld voor hebben
Vandaag heb ik zin om een reisje te boeken naar Bodrum helemaal in mijn uppie. Heerlijk een paar weken geen gezeur aan mijn hoofd maar alleen zon zee rust en lkkr eten. Lijkt me zo heerlijk!!
In de eerste echo van morgen! Kan niet wachten dat het 24 uur later is! Hopelijk een kloppend hartje! Spannend!!!!
Ik heb zin in mijn man... Maar helaas, hij is niet thuis en heb mijn 8 weken oude dochter slapend op schoot
zin in mijn man al weet ik niet of mijn lijf het alweer aankan na eergister hihi, naar de bios gaan, weekendje weg ( nog 1,5 dag), een stageplaats vinden. Maar NU EERST IN EEN LATTE MACHIATTO en dat ga ik dan ook maken! lang leven latte select senseo..