Ik zou zo graag willen slapen maar dat gaat niet door mijn clusterende zoontje van drie weken oud. Hij drinkt 's nachts ook nog elke twee à drie uur wat natuurlijk normaal is maar wel erg vermoeiend!
zin in chips. Ik heb al 3 weken geen lekkere dingen gegeten Ik ben op een nieuwe missie. hahaha Maar mijn god wat heb ik er zin in!!
pff ik haalde vandeweek een zak doritos ivm "alleen thuis met een filmpje" maar ik weet meteen weer waarom dat dat niet handig is. na 1 schaaltje had ik ERG veel zelfbeheersing nodig om de zak niet gewoon bij me op de bank te leggen
Om lekker heel de dag in m'n huispak rond te lopen. Boodschappen zijn al in huis, en hoef niet weg. Heerlijk!
Om eindelijk eens onbezorgd te kunnen genieten van mijn zwangerschap. Vandaag een beetje een dipdagje, bah!
Ik ook met een frikandel en dikke dikke vette klodder mayo hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... Of rollade met appelmoes
In mooi weer en vrolijke mensen en een hamburger. Ben aan de lijn dus doe dat maar niet, moet over 2 maanden nog wel in mijn trouwjurk passen hahahaha
hebben jullie da tnou ook? extra snaaizin op het moment dat je denkt.. goh laat ik eens op mn lijn letten?
M&M's, maar die staan gelukkig in de kast hier En om mijn bed in te duiken.. Dat lijkt me geen goed idee.