Hoi allemaal, ik ging naar zwangerschapscursus en met die meiden houden we dus nog contact, ze zijn allemaal wel eerder bevallen dan mij, dus hun babytje is al 1 of 2 zelfs een paar van 3 maanden oud. Nu vragen ze mij of ik ook mee kom naar de meeting samen met mijn zoontje hun nemen allemaal ook hun babytje mee. Zal ik wel of niet gaan? is het niet te druk voor een baby van 3 weken??????/
Gewoon gaan...en als je bang bent dat het te druk is gewoon dat als enige uitstspje plannen...kunt daar ook bekijken hoe het gaat is het echt te druk kun je altijd naar huis gaan.
ja maar ik ga mee rijden met iemand ik kan nog geen autorijden vanwege mijn keizersnede heb nog last van mijn wond
Genoeg reden waar jou "Chauffeur" dus nu al rekening mee kan houden waarom jij eerder naar huis zou willen. Tevens denk ik dat hun kindjes meer last van de drukte zullen hebben dan die van jou. Mijn ervaring is dat sukkebaby met 3 wkn overal doorheen sliep en zeer makkelijk was en dat dit met 3 mnd een stuk lastiger was.
Ik ben met mijn dochter van 10 dagen naar mijn diploma uitreiking geweest en daarna door naar een receptie op me werk. Ook met het idee van, is het te druk voor haar, gaan we meteen weg... Ze heeft overal doorheen geslapen Ik merkte ook dat dat vooral de eerste weken juist makkelijker ging dan daarna.
Gewoon gaan! Jouw kleintje slaapt vast overal doorheen! Bij mijn eerste zwangerschapsyogareunie was Julian 2 maanden oud en dat was absoluut geen succes... Maargoed, ik heb er wel een paar leuke contacten aan overgehouden en een paar meiden zie ik nog steeds regelmatig. Goede afspraken maken met je chauffeur is belangrijk. En kun je eventueel niet eerder opgehaald worden door een vriendin/moeder/man ect?
Ik had een paar weken geleden een terugkom avond met alle kindjes van mijn zwangerschapscursus. Vond het echt super leuk om alle kindjes te zien. Moeders lekker kletsten en ervaringen uitwisselen en de meeste kleintjes sliepen gewoon heerlijk overal door hee . Als je er zin in hebt zou ik zeker gaan!