Haha Mexicaans is nog best gezond Je kan het in ieder geval wel gezond maken Die vette hap en pizza gaan er bij mij ook wel in hoor, het mexicaans ook Heerlijk! maar dan wel zelf gemaakt. Gisteren nog zelf gemaakte plaatpizza gemaakt en echt een hele gezonde
Ik heb juist het probleem dat ik nergens meer zin in heb. Ik vind echt niks smaken en veel echt vies. Laatst heb ik wel ineens heel veel zin gehad in schepsnoep
Schepsnoep had ik ook vandaag heel veel zin in, dus heb ik gehaald. En nu ben ik er echt zoooo misselijk van!!!
Ben nu 18 weken, en heb tot 3 weken terug een appel tik gehad... Ik at zelden fruit, 1 à 2 stuks per week maar van het begin tot dus 3 weken terug moest en zou ik appels in huis hebben at er min 2 per dag! Moet zeggen dat ik voorheen best misselijk was en fruit het enige was wat ik binnen hield... Ben blij dat ik alles weer kan eten, ben daarin wel besluitloos :s
Hier de eerste 12 weken een vette hap en zout tik, maar dat is nu weg. Eigenlijk geen heel rare dingen (nog). Waar ik trek in heb verschilt per dag. Kan zomaar in de supermarkt iets meenemen waar ik ontzettend trek in heb, maar dan thuiskomen en er weer geen trek in hebben...gelukkig is hubby een soort "vuilnisvat"...
negerzoenen, aardappelkroketjes, fruitsnoepjes, boter voor op brood :S, en vooral GEEN chips chocolade cola etc etc dat wat ik normaal wel eet haha bij mijn zoon was het heel de tijd mekmelk melk haha
ik heb sinds twee dagen ontzettend veel zin in tosti's. of dit nu kaas of kaas/ham zijn maakt niet uit, als het maar een tosti is. en het liefste uit de broodrooster of oven en niet uit het tostiapparaat.
Ik heb momenteel vooral zin in zoete dingen. Bij mijn vorige zwangerschap waren het vooral chippies ed
Ik was ook altijd zo dol op sinasappelsap en in het begin van mijn zwangerschap dronk ik dat veel maar krijg daar nu het zuur van....
Blijkbaar dus idd nu wel nodig! Ik geloof daar tenminste wel in, dat je lijf het zelf ook wel aangeeft wat je nodig hebt. Heb bijv. ook zin in karnemelk.
Hahaha ik heb laatst dus gewoon gedroomd van Vietnamese loempias he... Ik eet die echt nooit, normaal gesproken. In mijn droom werd ik er ook misselijk van, maar kocht ik er toch nóg een. Raarrrr
Ik had in het begin alleen maar zin in rauwkost en fruit haha. Zo was ik bijv dol op chinees voor ik zwanger was en de eerste 15 weken hoefde ik er maar aan te denken en ik werd misselijk. We hebben toen veel drukke weekende gehad en moesten dan vaak s'nachts nog naar huis rijden, dan had ik dus alweer ontzettende honger en moest en zou ik zn sandwich van een tankstation hebben met gegrilde kip haha. Daarna heb ik juist een tijd gehad dat ik dus nergens zin in had, niet omdat ik me niet goed voelde maar had gewoon geen zin in eten haha. Nu heb ik vooral in de avond gekke trek, dan zit ik tv te kijken en dan eten ze iets in die film of serie en dan heb ik er dus ook zin in haha. Laatst zaten ze pizza te eten en ik wilde pizza. Dus hup de diepvries open en een pizza in de oven. Dan eet ik met een beetje geluk de helft op en zit ik alweer vol whahaha. Mijn man vind dat zo erg , want dan moet hij de rest op eten hihih. ( mijn man is een echte lekker bek en soms vraag ik me wel eens af of hij vol te krijgen is hihi).
Fruit en rauwkost heerlijk Ga soms terug naar de winkel(hier de straat over steken ben ik er) O fruit te halen ! EN Karnemelk Bij mijn eerste zwangerschap was ik verslaafd aan drop. pakte niet goed uit. eindigde met een Te hoge bloeddruk