Ik heb in heel weinig trek. Fruit een beetje, beetje yohurt, maar verder...? Wat lusten jullie nu heel graag of juist totaal niet?
pfff. om dat allemaal op te noemen.. t is denk onder 1 benaming vette snack hahah frites, frikandellen, mexicano, chips zoute borrelnootjes enz... haha
Op nr 1 beschuit met muisjes, elke ochtend 4 beschuitjes. Gaat een pak muisjes per week doorheen haha verder: Tosti met ketchup Tompoezen Snoep (normaal niet) Plakjes jonge kaas van de kaasboer, zoo lekker smeuig!
Hier ook ijsjes, snoepjes en vooral drop maar daar bega ik me niet aan want dan kan ik niet stoppen. Ijsjes hou ik het ook op waterijsjes!
zout ,zuur ,ijs en pikant eet voor de tv gewoon heelder citroenen zo op :s word ziek van zoet ,chocolade en koffie
ik eet nog steeds mijn gewone dingetjes, alleen als ik aan frieten en bijbehorende snacks denk begin ik te zeveren maar ben altijd verslaafd aan frieten geweest
Het wisselt maar ik heb nu soms de behoefte (geen zin, het is VEEL ERGER AAAAARGH) aan chocola, kaaschips, zoute chips, melk, pizza met salami en het is elke dag wat anders. Wat ik niet meer hoef: koffie en avondeten (slecht voorbeeld voor mijn dochter ). Avondeten vooral om het tijdstip, ik ben vooral dan misselijk. En als dochter op bed ligt krijg ik honger. Het is dus een dikke puinhoop met mij haha, ik ben al ruim 2 kilo aangekomen.... Heb zoooo'n in in het 2e trimester, dan wordt alles beter hoop ik....
In de eerste weken dacht ik gemiddeld 4x per dag aan de McDonalds... hmm..... Maar dat was na 9 weken weer voorbij. Vorige keer was ik helemaal gek op vla met sinaasappel. Echt trek in iets specifieks heb ik nu eigenlijk niet. Ik drink momenteel wel graag Vitamine water peer-gember (van de Aldi) maar dat is meer omdat het 'zacht valt' (in tegenstelling tot koolzuurhoudend drinken). Eigenlijk kan ik vrij weinig kwijt en 's avonds na 20.00 uur bijna niets, ander slaap ik zo slecht
Vlees. Terwijl ik overtuigd vegetariër ben. Níet handig Maar 'gelukkig' ben ik te misselijk om echt iets naar binnen te krijgen, ik vrees alleen dat dat straks, na de 12 weken, heel anders gaat worden. Voor nu vooral boterhammen en beschuitjes met dik boter en honing. En dat is dan meteen het enige zoet wat ik verdraag, zoet eten, zoete geurtjes... bwááááák :S