spoedvraag over weeen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gazy, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

Meiden help is alsjeblieft...

Sinds 1 uur heb ik weeachtige dingen.
    Ik ben ook al tien keer naar de wc geweest. (plassen)
    Ze waren eerst echt richting de harde buiken en nu is het meer zo'n helastieke band onderaan je buik.. alleen het rare is ook.. dat ik het ook zo in mijn vagina voel.. wat ik nog nooit heb gehad.
    alleen, ik kan het slecht onderscheiden, maar kan ook niet veel meer doen zeg maar. Het is onprettig, het doet zeer.. ik kan nog wel gewoon even ene berichtje typen.. een gesprek voeren zou wel kunnen maar doet wel dermate zeer zeg maar dat ik niet echt de behoefte heb zeg maar iets anders te doen tijdens die pijn. Ik voel me der naar toe getrokken.. alsof ik erin moet gaan zitten ofz...

Oh een hele wazige omschrijving, maar ik ben helemaal alleen en mijn zus en moeder pakken de telefoon niet op. Mijn man is aan het werk en pakt ook niet op.. en vind het te rustig om alarm te slaan en mijn man mobiel te bellen (zoals afgesproken, als ik zijn mobiel bel is het raak gaan we bevallen, en ieder van zijn collega's die hem hoort gaan pakt hem op.. dan is het alarm slaan zeg maar)

wat is dit?!

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

het zou best kunnen dat het begonnen is! misschien de tijd opnemen? als je man ver weg werkt zou ik hem toch maar even bellen. succes!

3. jo1984

jo1984 Niet meer actief

En je verloskundige dan? Misschien kun je die effies bellen? Succes!

4. reusje

reusje Actief lid

28 jul 2008
    176
    0
    0
    Verlos belleen overleggen? Dan weet je of je alarm moet gaan slaan bij je man

5. Gazy

Gazy Niet meer actief

misschien stom,.. maar ik heb altijd het idee dat je echt pijn moet hebben.. dat je echt moet puffen tijdens de weeën...

Die drang in mijn vagina, dat plassen.. dat hoort dus wel bij de bevalling? tis mn eerste... heb echt geen idee

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Zou ook nog een blaasontsteking kunnen zijn... Zou de VK gewoon even bellen.

7. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit drang gehad om te plassen tijdens mijn weeen!
    Maar het kan natuurlijk wel.
    Zolang het maar geen persdrang is ( lijkt dan alsof je moet poepen)
    De ene ervaart de pijn van de weeen als iets verschrikkenlijks en de andere vinden het juist erg mee vallen,dat is per persoon verschillend.
    Wat je nu hebt kunnen ook voorweeen zijn.
    Maar als je zelf erg gaat twijfelen zou ik even de vk bellen,dan komt ze even langs en dat weet je zeker of je bezig bent.
    Bij iedereen begint een bevalling anders!!

8. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

misschien is je kindje nog iets verder aan het indalen ??

bel de verloskundige even , zij/hij kan je vast wel verder helpen

succes met je aankomende bevalling

9. Gazy

Gazy Niet meer actief

meiden bedankt voor jullie antwoord.. dit is echt even heel fijn.. want voel me een beetje.. raar.. opgefokt ook ofz

ze is volledig ingedaald, ligt vast.. zo vast al een kindje kon vast liggen had de vk het over.. ( er zou iets beweging in blijven zitten zei ze)

Voorweeén heb ik al weken, en ervaar ik inderdaad weer als minder heftig..

Heb net mijn zus gesproken alleen bij de eerste was haar kindje nog niet ingedaald en bij de twee waren haar vliezen al gebroken..
    Mijn zus en ik kwamen er inderdaad op uit.. dat als dit door zet dit het wel eens zou kunnen zijn... ik kan soms nog heel slecht onderscheid maken..maar dit voelt niet zo als dat ik me normaal voel.. dit is verre van een normale rustige zwangere buik...

10. Gazy

Gazy Niet meer actief

toevoeging, mijn man is oom vijf uur vrij en zal half zes thuis zijn...

11. Gazy

Gazy Niet meer actief

man = gebeld
    weeen worden steviger... behoorlijk steviger

OH MEIDEN LAAT DIT DOOR ZETTEN

12. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Oh spannend!! SUCCES MEID :D

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wow spannend zeg.
    Heb je ook al contact genomen met de verloskundige?

14. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Oehoe spannend!!! Ik hoop dat je je kleintje snel en gezond in je armen hebt!!!

15. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

spannend! succes! heb je wel al de verlos gebeld?

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Als ik jou bericht zo lees zou ik nu ook wel willen.
    Ik heb al behoorlijk veel last van voorweeen, mijn bloeddruk is de hele tijd te laag dus ben erg moe, en ik heb ook nog een zenuw bekneld in mijn bovenbeen, zodat ik nu bijna niet normaal kan lopen.

17. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh spannend. Hopelijk is het zo ver! En in dat geval alvast veeeeel succes!

Ikzelf ben in bed gaan liggen want voel weer vanalles. Krampen en pijn in vagina. Ook nog niet eerder zo gevoeld. Ik ga t dat het nog niks is.

Moet eigenlijk zo nog naar een bbq... Maar echt geen zin in.

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Spannend! Komen de weeën al regelmatig?

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Succes! Hopelijk zet het door...

Zette het.bij mij nu ook maar eens door.... Steeds krampen in mn rug en onderbuik maar doen verder niks... En lig nu wel in het zh omdat baby dipte met hartslag op ctg dus extra in de gaten houden...

20. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh spannend zeg, succes! fijn dat je man ook zo thuis is :)

Deel Deze Pagina