Waar hebben jullie uitvaartverzekering?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lara78, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij zitten bij monuta voor ieder een uivaart plan waarbij ze dus alles voor je regelen. en een uitkering van per persoon 4000 euro voor eventuele extra dingen. wij betalen 17 euro per maand

2. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ja hun regelen dat wel, helaas weet ik het omdat we het pas hebben mee gemaakt. Ze kwamen een dag na het overlijden bij ons thuis voor een gesprek. Hierin geef je aan wat je wilt en overhandig je de lijst met adressen, geef je door welke muziek, kaarten enz. De rest regelen hun, ook het afscheid nemen, de ceremonie alles regelen ze voor je. Zo heb je met je familie de tijd om te rouwen en om samen te zijn. Maar goed ieder doet wat hij of zij wil, maar om nu te zeggen dat het geldklopperij is, nee anders was het wel verboden geweest.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ten eerste heb ik niet gezegd dat het geldklopperij is. Ten tweede zeg ik nog maar eens dat ze hieraan verdienen. Waarom zouden ze anders zo'n verzekering hebben?

4. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Dela, alle vier. Ik betaal tussen de 80 en 90 euro per kwartaal. Er zit een "spaar" deel in wat wordt uitgekeerd bij het overlijden van een van ons.

Deel Deze Pagina