wat een schrik

Discussie in 'De lounge' gestart door kikker2, 16 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Ik had het zo mooi gepland, tot 16.00 had ik een kaartje voor de parkeerplaats, voor die tijd `even`kijken voor nieuwe schoenen voor mijn dochter. Dit ging prima, ze luisterde goed en we hadden al snel goedpassende, mooie schoenen gevonden, hup afrekenen en klaar, zou je denken! Maar nee, een vrouw wilde naar buiten en het poortje begon te piepen, ze wilde wegrennen, maar werd op tijd gepakt door de winkelmedewerkers. De vrouw sprak geen Nederlands, maar ik kon wel merken dat ze het er niet mee eens was. Veel schreeuwen en dreigen, ik ben maar aan de kant gaan staan achter een paar rekken, vond het toch een beetje link met een kind van 4 en 1 van 11 maanden. Het wachten was op de politie, en de medewerkers hadden de deur voor de zekerheid op slot gedaan, daar sta je dan met 2 kleintjes.
    Maar goed nu komt het, ongeveer een meter van ons vandaan begint ze weer te roepen, ik begreep dat ze wilde vertellen dat ze onschuldig was, ze begint te kloppen op haar kleren, en ze trekt zo al haar rokken en ondergoed naar beneden, ze stond gewoon in haar niksende nakie!!! vlak voor mijn dochters ogen!!!En net terwijl ik haar geleerd heb dat ze niet alles aan iedereen mag laten zien, dat dat alleen voor haar bestemd is. Mijn dochter zette grote ogen op en sloeg haar hand voor de mond. Ze schrok later ook enorm van de politieagenten! Heb haar toen maar wel de waarheid gezegd, toen werd ze al veel rustiger, maar dat er vragen gaan komen is zeker!!
    Pfff, denk je even rustig te gaan winkelen:D

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Jemig dat is me ook een verhaal! Is zeker wel even schrikken. was je nog wel op tijd bij de auto?

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Dusssssss......dat was me het middagje shoppen wel zeg!! :$

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Zo heftig! Helemaal met je kinderen erbij!
    Vind het zelf altijd al heel wat als ik zoiets zie...moet er altijd zelf al van bijkomen!

knuffel voor jou!

en hopen dat je dochter nu wel snapt dat het niet hoort wat die mevrouw deed!

5. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Tessa81: nee, om 16.45, maar geen boete gelukkig;) er staat nog steeds iets:D op mijn netvlies geprojecteerd wat er niet af wil.
    Ik heb mijn dochter maar gewoon de waarheid vertelt op haar nivo dan, en ze snapte het wel, maar er gaat altijd veel in het koppie om, dus ben benieuwd....

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Jeetje...sta je dan met 2 ukkies! Gelukkig is de jongste nog te jong om het echt mee te maken. Maar je oudste....niet vreemd dat die daar zo op reageert. Net wat Sarah84 zegt. Ik zou zelf al staan te trillen. Laat staan zo'n kind!
    Ik denk dat je het goed hebt aangepakt hoor. Gewoon de waarheid vertellen. Is beter als een of ander vaag verzonnen verhaal en wie weet wat ze er dan zelf allemaal bij verzinnen.
    Ik hoop dat ze vanacht gewoon lekker door slaapt en het allemaal toch goed verwerkt. Denk dat mama ook wel even n rustig nachtje kan gebruiken na deze drukte ;)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Tjee kan me voorstellen dat je even geschrokken was.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?

OMG zeg...wat een happening!
    Raar mens zeg...je gaat je toch niet uitkleden in het midden van een winkel?

Die van 4 zou ik overigens gewoon zeggen dat die vrouw niet helemaal zuiver tikt :D

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zo hallo, ik zou me ook rot schrikken zeg! :$
    Is je dochter er nog op terug gekomen?

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ooo hahhahahhaha

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Zo dat is bizar zeg!! hoe gaat het nu met je dochtertje??

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik kan er wel om lachen maar ik kan me voorstellen dat als je daar met 2 kids staat dat je even flink schrikt!!

13. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.548
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    My goodness!

14. 4days

4days Niet meer actief

15. bellybuttonblue