Ik had het zo mooi gepland, tot 16.00 had ik een kaartje voor de parkeerplaats, voor die tijd `even`kijken voor nieuwe schoenen voor mijn dochter. Dit ging prima, ze luisterde goed en we hadden al snel goedpassende, mooie schoenen gevonden, hup afrekenen en klaar, zou je denken! Maar nee, een vrouw wilde naar buiten en het poortje begon te piepen, ze wilde wegrennen, maar werd op tijd gepakt door de winkelmedewerkers. De vrouw sprak geen Nederlands, maar ik kon wel merken dat ze het er niet mee eens was. Veel schreeuwen en dreigen, ik ben maar aan de kant gaan staan achter een paar rekken, vond het toch een beetje link met een kind van 4 en 1 van 11 maanden. Het wachten was op de politie, en de medewerkers hadden de deur voor de zekerheid op slot gedaan, daar sta je dan met 2 kleintjes. Maar goed nu komt het, ongeveer een meter van ons vandaan begint ze weer te roepen, ik begreep dat ze wilde vertellen dat ze onschuldig was, ze begint te kloppen op haar kleren, en ze trekt zo al haar rokken en ondergoed naar beneden, ze stond gewoon in haar niksende nakie!!! vlak voor mijn dochters ogen!!!En net terwijl ik haar geleerd heb dat ze niet alles aan iedereen mag laten zien, dat dat alleen voor haar bestemd is. Mijn dochter zette grote ogen op en sloeg haar hand voor de mond. Ze schrok later ook enorm van de politieagenten! Heb haar toen maar wel de waarheid gezegd, toen werd ze al veel rustiger, maar dat er vragen gaan komen is zeker!! Pfff, denk je even rustig te gaan winkelen
Zo heftig! Helemaal met je kinderen erbij! Vind het zelf altijd al heel wat als ik zoiets zie...moet er altijd zelf al van bijkomen! knuffel voor jou! en hopen dat je dochter nu wel snapt dat het niet hoort wat die mevrouw deed!
Tessa81: nee, om 16.45, maar geen boete gelukkig er staat nog steeds iets op mijn netvlies geprojecteerd wat er niet af wil. Ik heb mijn dochter maar gewoon de waarheid vertelt op haar nivo dan, en ze snapte het wel, maar er gaat altijd veel in het koppie om, dus ben benieuwd....
Jeetje...sta je dan met 2 ukkies! Gelukkig is de jongste nog te jong om het echt mee te maken. Maar je oudste....niet vreemd dat die daar zo op reageert. Net wat Sarah84 zegt. Ik zou zelf al staan te trillen. Laat staan zo'n kind! Ik denk dat je het goed hebt aangepakt hoor. Gewoon de waarheid vertellen. Is beter als een of ander vaag verzonnen verhaal en wie weet wat ze er dan zelf allemaal bij verzinnen. Ik hoop dat ze vanacht gewoon lekker door slaapt en het allemaal toch goed verwerkt. Denk dat mama ook wel even n rustig nachtje kan gebruiken na deze drukte
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? OMG zeg...wat een happening! Raar mens zeg...je gaat je toch niet uitkleden in het midden van een winkel? Die van 4 zou ik overigens gewoon zeggen dat die vrouw niet helemaal zuiver tikt
Ik kan er wel om lachen maar ik kan me voorstellen dat als je daar met 2 kids staat dat je even flink schrikt!!