Ik heb een paar weken geleden kaartjes voor vrienden van Amstel live gekocht en wil ze graag voor mijn vriend zijn verjaardag geven (over 2 weken) Nu lees ik op de site dat ze de kaartjes uiterlijk een week voor het concert nog op kunnen sturen, das pas in januari Wie heeft er wel eens kaartjes gekocht bij seetickets en liet ze per post opsturen? En hoe snel had je de kaartjes in huis?
zelf heb ik bij hun e-tickets gedaan die heb je meteen. ben niet zo van het kaartsje over de post sturen . maar het kan idd wel eens lang duren hoor ga er maarn iet vanuit dat ze er over twee wk al zijn. dus zou een mooie tegoed bon in elkaar zetten voor je vriend das toch net zo leuk. en je raakt ze dan toch ook niet kwijt das dan weer een voordeel.
het kan idd lang duren bij seetickets. volgens mij verschilt dat per evenement. vorig jaar de kaartjes van het studio100zomerfestival kreeg ik ook pas 1 week vantevoren binnen, vond ik ook erg spannend! de kaartjes voor dit jaar studio100, heb ik al een half jaar in huis.
ik heb vaak kaarten via hun besteld, en vaak krijg je ze pas een paa weken van te voren binnen. Is trouwens soms ook met e-tickets zo.(dat ze die later pas mailen)