Hmm, daar heb ik nooit last van. Ik weet altijd alles nog. Gister een fles boswandeling opgedronken in m'n eentje! Normaal drink ik nooit zoveel, maar is dr helemaal ingeslopen vanaf half 4 tot half 10. Schrok er zelf van. Grenzen zijn bij mij ook ver te zoeken.. En al helemaal als ik gedronken heb.
Seks en een vette hap Wat echt lekker is is een supervette Kapsalon, met veel knoflooksaus... hmmmmm ( shoarma, salade, frietjes, sambal, knoflooksaus, gesmolten kaas... All in one... http://www.frietopia.nl/img/Kapsalon.gif )
Broodje kroket, big mac of frikandel speciaal. Ik ben echt een huge-drinker (nu en tijdens bv niet hoor) en heb dus veel van bovenstaande genuttigd. Ik ben ook heel vervelend, lacherig en vind mezelf heel grappig haha.
slapen ik drink eigenlijk haast nooit en nu natuurlijk helemaal niet maar heb nooit zin in iets lekkers ofzo of bepaald soort drinken, alleen maar slapen.
Cola en vette blerf. Zo'n megapuntzak friet met heul veul mayo, dat heel je handen onder de mayo zitten en dan zo onbenullig mogelijk alles er af likken. Normaal hou ik niet van patat uit een puntzak, vind het zo'n gesmeer maar na een nachtje doorhalen in een discotheek... oh heerlijk!
Hier idem! Vriendlief is dus altijd erg blij als ik lekker aan de borrel ga .. Al is dat niet zo vaak. Verder is ons seksleven prima hoor!
Het ligt eraan waar we geweest zijn en wat ik heb gedronken (bier/wijn/mixjes) Seks, shoarma met heeeel veel knoflooksaus, cola