Hier ook de hele zwangerschap fases gehad. In het prille begin chocolademelk, daarna een tijd lang pannenkoeken met aardbeien en slagroom. Nu is het warme havermoutpap met een beetje suiker. Eerst omdat het mij goed hielp om in slaap te komen en tegen maagzuur (ik noemde het altijd mijn papfles...hihihi), maar inmiddels heb ik elke morgen een fix nodig als ontbijt
Ik heb ook fases, eerst was het werkelijk alles met kaas (tosti's, kaasbroodjes, kaassoufflé etc. Etc.) maar op dit moment toch echt bruin brood met Speculoos !
Ik had in het begin trek in verse sinaasappelsap, sinaasappels en zure matjes. Nu een tijd vooral trek in meloen en zuivel. Al de gehele zwangerschap niet echt gek op avondeten of vlees.
Hier verschilt het ook steeds.. Een week geleden moest en zou ik echt gebakken aardappels hebben, om 11 uur 's avonds.. M'n man heeft aangeboden om naar de McDonalds te rijden en dergelijke, maar nee, gebakken aardappels en anders niet. Dus tja, gebakken aardappels op 11 uur Eergister heeft hij pannenkoeken voor me staan bakken om half 11.. Net in de supermarkt kwamen we langs de salades en móést de Russische eiersalade echt in het mandje..
Havermout, fruit (mango en kersen vooral) en zuivel Terwijl ik voor mijn zwangerschap nog nooit havermout had gegeten en ook geen zuivel fan ben. Oh ja. En water. litersss water. Terwijl ik voor mijn zwangeschap echt heel vaak ''vergat'' te drinken. (en ik heb geen zwangerschapsdiabetes)
Verschillende dingen, inderdaad steeds fases. Maar oh, ik snak echt naar pepernoten!!! Nog een maandje en dan liggen ze weer in de winkels Hopen dat ik ze tegen die tijd nog steeds graag wil
Ik heb het nu in m'n hoofd gehaald dat ik een broodje kroket MOET! En suikerbrood! Help! Wie houdt me tegen!!
Chips en frietjes... Nu. En ik drink anders géén cola maar heb er nu ook zin in... Raar. Hou me wel in hoor. Vorige zwangerschap mandarijnen en appelsienen.
Hi allemaal, ik ben hijna 7 weken zwanger en heb echt zin in.. helemaal NIETS! Normaal lust ik alles en ben ik een goede eter. Zo stom ik heb zin in niets, er is niets wat ik lekker vind en eet alles tegen heuhg en meug op.. iemand last van t zelfde?
Ik had vanaf week 5 Zin in de zure groene appels en zure matten, nu niet meer, sinds n week echt super veel Zin in melk en dat drink ik anders nooit... Had direct 6 liter ingeslagen en gaat ook wel n liter per dag doorheen.... En kaas! Vandaag nog rode besjes! En citroen....
Oeff.. Hele gevaarlijke tip! Dat is inderdaad een goede. Haalt het niet bij de pepernoten maar het is een mooie overbrugging
Pepernoten kun je ook heel goed zelf maken!! En daarna lekker in gesmolten chocolade dippen.... De laatste weken van mijn zwangerschap ineens zin in vis. Rauwe zalm...maar daar mag ik alleen maar naar kijken... Maar wat ik nu heeeeeerlijk vind is een bolletje met gerookte makreel! Sausje erbij van mayonaise/mosterd/peper mmmmm. Ik zag iemand anders ook al, suikerbrood! Had ik vorige week ineens trek in en maar zo'n ding meegenomen. Hij heeft niet lang geleefd.
Oeff...wat een foute dingen lees ik hier. Krijg spontaan trek. Vooral zin in gevulde speculaas . Qua drinken is het vooral melk, tonic, groene ijsthee en idd cola. Dat dronk ik voor mijn zwangerschap niet. Zijn er ook dingen waar jullie ziek van worden? Ik heb dat bijvoorbeeld met knoflook. Terwijl ik altijd heel veel knoflook in de keuken gebruik.