Bij mijn dochter dronk ik graag de cola van de Mc Donalds Ik bewaarde de beker en het rietje zodat ik thuis er cola met veel ijs in kon doen Liters van gedronken heerlijk Daarnaast truffelmayonaise, overal op hahah. Gelukkig verder geen andere vettige dingen, ik at zelfs minder dan normaal. In totaal dan ook maar 7kg aangekomen.
Vorige zwangerschap dronk ik liters Spa rood en melk. Verder niet echt wat met eten. Deze zwangerschap juist geen Spa meer maar veel cola. Wilde ook sinaasappelsap maar daar kreeg ik zo onwijs maagzuur van dat dat snel over was. Nu sinds week of 2 eet ik t liefst elke dag spinazie..... Beetje vreemd maar wel lekker! En heeeeeel veel chocola en chips. O en brood vind ik juist niks al een tijdje, t is dat t soms moet....
Oh wat een slecht topic dit. Krijg er spontaan honger van en ga dus echt wel straks een pak schuddebuikjes kopen! En zien jullie me over een week of 10 huilend een topic openen dat ik zoveel ben aangekomen.......
bij mij wisselen ze steeds maar vooral deze doen het goed 1 : boterham pindakaas en kaas erop 2 : boterham met mosterd en augurk 3 : patatjeeeesssssssss heel veel patatjeesssss 4 : toffees 5 : appelsap / nooit gedronken nu heerlijk , hoe kouder hoe beter 6 : watermeloen 7 : ratler 0,0% ( biertje zonder alcohol met citroen erin ) ook nooit gedronken maar nu wauwwww zo lekker
heb zelfs een keer gehad we kwamen in de stad en we liepen langs een friet tent ,ik zo ik wil ene frietje mijn man zo van zou je dat nou wel doen ,, een boze blik en hij was al onderweg hahahahah
Um, wie had er ook alweer zin in pepernoten...?! Fizzy? Eerste pepernoten liggen in de winkel | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Je hoeft alleen maar ff naar Groningen!!
Volgens mij heb ik gewoon zin in whatever er genoemd wordt door wie dan ook.. Iemand op ZP had het net over oliebollen, ik snak nu echt naar zo'n ding. In de lounge is een topic over taart, ik vind het nu echt héél jammer dat er binnenkort geen verjaardag aankomt..
Nieuwste tiks: IJskoffie en Milkshakes (die 2e niet te vaak, pfff callorieen) .. heeerlijk bij maagzuur
Het begon met beschuit met muisjes, misschien alvast om in de stemming te komen? Toen beschuit met kaas, toen brood met kaas en appelstroop, toen pom bar chips..... Deze zwangerschap gaat me weer heel wat extra kilo's opleveren ben ik bang....
Al verschillende dingetjes gehad... Met de eerste frikandellen mayo en blauwe slushpuppy Met deze zwangerschap paprikachips watermeloen lange vingers wit brood met smeerkaas momenteel weinig trek in speciale dingen... alleen drinken.. ben TE gek op cola! Moet er echt vanaf!
taart, chocola, koekjes moet me soms erg inhouden. Terwijl ik in het begin van mn zwangerschap daar niks van moet hebben en alleen hartig en zuur wilde. dat veranderde toen de meeste misselijkheid over was rond de 18 weken.
Ik was vorig jaar zwanger van mn zoontje... heb toen veel taarten gegeten en frisse dingen, smoothies maken enzo. Maar vanaf week 30 at ik die ijslollies. Die je zelf in moet vriezen...die ijsjes in die zakjes van nog geen 1 euro per zak. Me hele vriezer lag er vol mee, en er ging makkelyk een hele zak per dag doorheen...