Heel veel zuivel, vooral in het begin. Ik lustte zelfs qua drinken alleen volle melk Ik hou nu gelukkig weer van meer. Vooral ijsthee is favoriet (de groene!). Qua eten lustte ik bijna niks, en nu de gekste dingen... roggebrood met roomboter en kaas is nog steeds nummer 1
Ik heb nooit echt ergens heel veel trek in gehad maar sinds deze week ineens veel zin in vanille vla en gebak. Maar ook koekjes en pepernoten. Vooral dus slechte dingen en dat is erg irritant want ik geef er snel aan toe. Pak koeken is niet veilig in de kast.
Ik heb zin in pepernoten. Vond ze tijdens mijn vorige zwangerschap ook zo bijzonder lekker. Heeft iemand ze al gespot in de winkels ??? Kan niet wachten!!
2weken lang aiki noodles ! .. Nu nog steeds, maar nu is het begonnen met SMEERKAAS! mmmmmm smeerkaas .... een lekkere boterham smeerkaas hoe meer hoe beter! Terwijl ik dat anders NOOIT in huis haalde ... .
vorige zwangerschap.. ringelings!!! echt een zak per avond en melk!! dronk liters per week weg! 8 liter haalde ik echt met gemak! bizar gewoon en nu griekse yoghurt, zure appels en cup a soup tomaten creme! mjammm
Ik vind dezelfde dingen die ik als kind lekker vond. Broodjes met vlokken, veel vlokken! Heksenhiel Kaneelsnoepstokken... Ik snoep normaal bijna nooit. En ik drink elke dag een kopje koffie, dronk altijd sloten thee maar dat hoef ik echtz niet meer. Door de weeks hou ik het heel gezond maar in het weekend, dan ga ik los.
In het begin heb ik heeeeel veel van die mega goedkope waterijsjes gegeten. En van die festini waterijsjes. Ook kon je me voor de zwangerschap nooit echt een plezier doen met patat. Nu juist wel Ik heb een periode gehad dat ik me verstopt kon eten in fruit, eet ik nog graag, maar nu weer in normale proporties Ontbijten met chips.....hmmmmm En dan heb je de mac nog inderdaad.....ik heb nog nooit zoveel euro hamburgers voorbij zien komen jummmm!!! En dat terwijl ik de mac toch eerder altijd met een boog voorbij liep Gelukkig tot nu toe nog niet veel aangekomen!
Op het moment salades en melk. Heb echt zin in lichte dingen ivm misselijkheid die af en toe de kop op steekt op de raarste momenten.
Ik had in de eerste weken zin in jus d'orange en bananenchips. Nu weer zoals gewoonlijk alles met taart en gebakjes.
Net een zak Ringeling chips op, voel me echt zoo schuldig :/ Eet over het algemeen wel redelijk normaal maar nu een zak chips leeggevroten en 10 dropjes als het er niet meer zijn
Opeens: grapefruit! Heeerlijke smaak hebben ze. En voorheen elke keer wat anders Blij dat t nu een gezond craving is. Pindakaas vind k ook erg lekker trouwens. Merk dat mijn eetlust weer terugkomt