34 weken zwanger buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rosje, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ben op het moment 34 weken zwanger. Zo af en toe heb ik wel eens menstruatiepijn in mijn onderbuik, maar sinds gisteren heb ik het steeds vaker en vandaag aanhoudend. Ook heb ik last tussen mn benen. Harde buiken heb ik al sinds week 26 heel veel. Mijn baby was nog niet ingedaald en ik voel ook niet of dan nu wel zo is. Mn buik staat ineens niet veel lager of zo. Nu ben ik bang dat ik door al deze pijn ontsluiting ga krijgen en te vroeg ga bevallen. Heb morgen een afspraak bij de verloskundige maar vroeg me gewoon af of er meer zijn die dit herkennen en weten wat het kan zijn?

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb toevallig vanochtend het zh gebeld ivm aanhoudende menstruatiepijn, maar ik had er verder geen harde buiken, vochtverlies of bloedverlies bij dus was het niet ernstig.

Zou dus wel even bellen als je er erge last van hebt en zeker met harde buiken erbij.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik weet niet wat het is, maar ik had het aan het einde van mijn tweede zwangerschap ook vaak zonder dat er iets aan de hand was. Misschien is je kindje toch ingedaald. Ik heb dat nooit zelf gemerkt en het is toch echt 2x bij me gebeurd.

4. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Ik heb hier met 35 weken last van gehad. Het was een aanhoudende menstruatiepijn. Uiteindelijk VK gebeld en op de HAP m'n urine laten testen om blaasontsteking uit te sluiten. Dit was het dus niet. De HAP en VK gaven beiden aan dat ik het goed in de gaten moest houden en laagdrempelig moest bellen bij verandering. Als de bevalling zou beginnen, dan zouden ze dit namelijk niet tegen houden, maar wilden ze het wel direct weten.
    De volgende ochtend heeft de VK mij opnieuw gebeld en toen was de pijn gelukkig weer wat afgezakt!
    Nu inmiddels al ruim 39 weken zwanger en geen last meer gehad. Al zou het nu wel mogen gebeuren ;)

Ik zou voor de zekerheid toch even bellen!

Deel Deze Pagina