Ik heb ook zin in frietjes! Maar nu ga ik toch maar eten klaarmaken (kipfilet met honing, salade en dan maar gebakken aardappeltjes met mayo)
Ik heb sinds een week een boterham met pure vlokken tik! Ik kan er helemaal naar uit kijken dat te eten!
Frietje speciaal + frikandel speciaal Truffelpepernoten Haring met uitjes IJskoude Roosvicee laxo IJskoude cola van de macdonalds IJskoude Icetea Verder heb ik zo mijn momenten, dan vind ik het ene weer lekker dan weer iets anders.
Hier ook zin aan een vette hap. Frietje, kroketje, maakt niet uit . En van Mac hmm! En ook veel zuivel. Drink graag melk en vla. Zit nu alleen wel gauw vol, maar dan nog steeds wel zin aan wat lekkers pff. Dat is minder leuk hihi.
Ik had echt met vlagen zin in van alles.. maar wat wel consequent terug bleef komen was fruit. Meloen, elstar appels, peren en mandarijntjes. Af en toe een gigantische zin in een grote vette friet met mayo! En als ik daar dan aan toe gaf, was ik na een halve portie hartstikke misselijk.. grr! En snoep, snoep,snoep en nog meer snoep. Dat heeft vast niks te maken met die 8 kilo die ik nu niet meer kwijt raak...
Hahahahahaha Hoe herkenbaar. Het enige wat ik lees is vette hap. Friet, kroketten, mac. Nou hier net zo hoor! Heb heeeeel veel broodjes kroketten op en mc kroketten van de mac. Ben nu al met 15 weken 3 kilo aangekomen dus moet me toch een beetje gaan inhouden.. (bloos)
Hahaha ja nou ik ben benieuwd hoe het mij afgaat als ik eenmaal de 12 weken gepasseerd ben! Hoop toch dat ik me een beetje kan inhouden
Haha geweldig om te lezen dat bijna iedereen zo'n zin in patat en Mac heeft heb daar ook regelmatig zin in maar dat was voor mijn zwangerschap ook al dus weet nu niet waar dat aan ligt Hihi nu wel het excuus om het op de zwangerschap te gooien
Hey bambi, Ik heb voornamelijk trek in vet eten ondanks dat me maag alle kanten aan het opdraaien is. Probeer dat niet veel te eten, maar denk er wel veel aan. Een lekkere vette patat mayo. Van de week ben ik over de schreef gegaan. Had een pakje vleeswaren (corned beef) opgetrokken en leeggegeten. In chocolade heb ik helemaal geen trek. Terwijl ik altijd heel veel chocolade eet. Nu helemaal niks meer. Als ik er 1 hapje genomen heb dan hoef ik niet meer. Die pizza stukjes bij mario zijn ook lekker. Altijd als ik in Utrecht kom neem ik broodje mario mee naar huis en eet ik in de stad een stuk pizza bij mario. Krijg nu al trek in die pizza.
Kroketten!!! Grappig dat dit veel genoemd wordt! Ik ben niet misselijk maar veel staat me tegen qua eten, eet daarom veel fruit, fruityoghurt en heb ook veel zin in haring!
Ik heb sinds een paar dg zin in alles wat iemand ook maar noemt hahaha jij zegt hamkaas chips, ik ren naar de winkel.. dus deze topic maakt dat ik nu zin heb in patat mayo kroketten pastas etc Ik moet wel zeggen; ik heb t liefst hartig en gekruid, zoals pastas, met veel kaas en smaak en ook gek op griekse salades bij t eten met feta en grote uienringen, oregano, azijn, tomaten, komkommer, olijfolie. Pizza's, chips, broodjes kalkoensalami, soepjes met stokbroodje kruidenboter, frietje mayo, frikandellen/hambugers met mayo curry en uitjes mmmm mi like too much Eet deze dingen wel zoveel mogelijk ernaast, niet als hoofdmaaltijd.. En ook niet allemaal tegelijk hoor haha Ik heb in t begin van mn zwangerschap wel extreme vreetbuien. Hadden we net gewokt, moest ik nog geen half uur erna echt een frietje van de mac puur en alleen om die frietsaus erbij... (zeg maar niks.........) maar, Ik eet echt gezond. Veel fruit, zuivel en verse groentes bij mijn avondeten. Tussendoortjes ook verantwoord maar ik moet elke dag min een glas lipton ice tea (zou ik bijna vergeten haha) zo zo zo lekker en liefst met lekkere chipjes of van die geroosterde broodjes met knoflook/pesto en dan een lekkere olijventapenade ofzo Ik heb nu zoooooooo een watermond moet naar de winkel haha Want echt als ik ergens zin in heb, neem ik t ook. Al moet ik wel t een en ander laten Zoals redbull (zwaar verslaafd was ik) of filet americain.. maar he als dat alles is.. Alles voor t beebj!