waar hebben ze nu mobiele aircos?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Wij kochten de onze via bol.com bij Megapool. Na me flink ingelezen te hebben.

Die van ons staat doorgaans alleen in de meisjeskamer. Voor dit weekend staat hij in de woonkamer. Hij kan 80m3 aan en we wonen maar klein. Is dus echt afhankelijk van welk soort je hebt. Hij staat altijd bij t raam, hij moet zn warmte naar buiten kwijt en die wil je niet binnen lozen

Wij hebben een pinguino van Delonghi.

2. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    Hij staat hier in de deuropening van hal / naar de keuken.
    De hal is bij de achterdeur, daar zit een gat in de muur. Onze keuken is gescheiden van de kamer met een muurtje ertussen. Een soort 'bar' idee en een poort waar je doorheen loopt. Hoe leg ik dat beter uit????

De keuken en kamer zijn in 1 lengte over het huis, Hij koelt dus de keuken én de kamer.
    Met de temperaturen nu buiten zet ik 'm op 22 of 23 graden en dat is het dan in de kamer (verste punt) ook.
    Maar als ik bijv. 18 zou willen red hij dat ook makkelijk.

je merkt wel 's avonds dat als het ECHT bloedheet is (28 graden ofzo) hij het binnen niet koeler krijgt dan 22. Maar dat vind ik geen probleem want anders krijg je zo'n knal voor je kop als je naar buiten stapt :p

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    die van ons staat in de slaapkamer en werkt super, krijgt de temp omlaag tot 19 a 20 graden. beneden in de woonkamer is het ook warm, maar daar hebben we nog geen gat voor de slang lol....

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben in de woonkamer een vaste airco hangen. Deze koelt de hele woonkamer en keuken ( 1 ruimte ).
    We doen de rolluiken dicht, alle ramen dicht en laten dat ding de hele dag blazen. Een aangename 21 graden is het dan.
    Op de bovenverdieping ook 1, en ook die houdt het lekker koel.

5. linde90

linde90 Niet meer actief

al geslaagt? Weet nog wel van andere jaren dat als het eenmaal echt warm was, je te laat bent met aanschaffen...

Deel Deze Pagina