Ik ben nu 36 wkn zwanger van ons tweede kindje en heb sinds anderhalve week veel last van harde buiken. Is het normaal dat je bij een tweede zwangerschap meer last hebt van harde buiken of doe ik gewoon teveel? Heb trouwens ook regelmatig het gevoel ongesteld te moeten worden. De kleine is ingedaald alleen het hoofdje ligt nog niet helemaal vast. Liefs Eva
Volgens mijn verloskundige heb je in de tweede zwangerschap meer last van harde buiken. Ze zegt dat dit komt omdat je baarmoeder geoefend is en weet wat íe moet doen!
Ik ben nu voor de derde keer zwanger en heb gigantisch vaak harde buiken,en ik ben niet eens gestressed of druk of iets dergelijks,maar het is duidelijk meer dan bij de andere zwangerschappen. Ik ben nu ook 36 weken,maar harde buiken zijn er al vanaf t begin,en vaak ook.
ik heb ook heel veel harde buiken.. maar de kleine is nog niet ingedaald ofzo! En tis m'n eerste... Echt heel druk ben ik niet (ja wel zo de hele dag door bezig) maar ik heb energie voor 10 dus ik kan het aan. Ik heb 't vooral wanneer de kleine zich draait, of wanneer er lucht in m'n darmen borrelt.