hallo ik vroeg me al of je ook kan temperaturen met een oorthermometer? of moet het persee met zo'n ouderwetse? wie test er allemaal met een oorthermometer?
gebruik een digitale thermometer maar wel een gewone, geen oorthermometer, die is niet nauwkeurig genoeg
dus gewoon op de ouwerwetse manier is het beste? zo'n een met infrarood via je voorhoofd vond ik ook wel handig maar dat zal dan ook wel niet precies meten
wat is een normale temp dan? ik moest van de huisarts 3 maanden temperaturen omdat ik een lange cyclus heb en geen idee heb wanneer me ei is..
je normale temp moet je zelf achter komen door de tempen maar je kan alvast beginnen om er aan te wennen
is in het begin echt wennen dat je wakker wordt en dang elijk thermometer erin ben paar keer vergeten omdat ik zo moest plassen enzo dus alvast beginnen om te wennen dan kan je ook kijken of er al veel temp verschil is en dan volgende keer voor eggie! je kan trouwens ook dan makkelijk kijken wanneer je ongi wordt, je temp na ei is hoger dan ervoor, blijft meestal zo'n 14 dagen hoog, keldert dan vlakvoor ongi naar beneden (soms pas dag 1 van ongi kan ook)