klein draakje...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden,

even mij hart luchten hoor...

heb een zoontje van 20 maanden, en hij is al dagen niet te genieten! piepen om niks en huilen en alles doen wat ie niet mag, ik ben gewoon de hele dag nee aan het roepen en ik word er zo gek van.

nu heb ik hem net in de box gezet omdat het weer alleen maar piepen was en vooral niet luisteren.

2. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe herkenbaar, peuterpubbertijd noemen ze dat zeker

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hahahah nou is die van mij niet aan het piepen en huilen maar hij zit wel overal aan en hij doet allerlei dingen waarvan hij weet dta ik het niet goed vind... En het grappige (mag het niet zeggen) voordat hij iets gaat doen wat niet mag doet hij met zn vingertje nee het mag niet maar vervolgens doet hij het toch.
    gisteren werd ik wel boos doordat hij voor de tigste keer dingen van boven naar beneden liep te gooien. Ik ben toen naast hem gaan zitten, zei tegen hem als je nog 1x iets naar beneden gooit zet ik je in je bed. Nog geen 2seconden later stond hij te brullen in zn bed... Ik vond het wel zielig en wil hem eigenlijk niet voor straf in zn bed zetten maar ik wist het even niet meer.... Ik werd er zo gek van op dat moment!

xxx

4. susy26

susy26 Niet meer actief

hihi erg herkenbaar! Vaak is het dan bij L dat tie niet lekker is, of last van zn tanden/kiezen krijgt... maar ook gewoon om aandacht en lekker uit te dagen ahhhh haha

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Idd het zijn dingen waarvan ie weet dat het niet mag, geef hem een paar x een waarschuwing en bij de laatste keer zeg ik dat was de laatste en dan ga je even in de box... En dan ga ik naar de keuken om ook even tot rust te komen.

Deel Deze Pagina