Griep... :( thuisblijven voor mij.. wie nog meer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Acem, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ik ben vandaag totaal niet ok...
    Griep heeft me uitgerekend vandaag te pakken... :cool:
    Iemand anders ook in zo een klote situatie, waarvan de avond ook overhoop wordt gehaald? ;)

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    dit jaar niet, maar 5 jaar geleden werd ik oudjaarsdag wakker met een flinke borstontsteking en bijna 40 graden koorts. mijn man heeft een heeeel gezellige avond gehad met een slapende vrouw en een slapend kindje....Om twaalf uur nog wel even gezamenlijk naar het vuurwerk gekeken op zolder, want naar buiten was er ook niet bij toen. en dat terwijl we naar vrienden zouden gaan om met zijn allen oud en nieuw te vieren. helaas pindakaas toen.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben ook ziek pfff leuk om zo het jaar af te sluiten. hopelijk begint de bevalling ook nog niet vandaag. gelukkig bleef ik al thuis.
    Maar me zoon is ook al ziek papa is nu naar de HAP met hem.

beterschap!!

4. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :( jullie ook beterschap...
    Zit net te koken... en in een keer moet ik gaan anders kots ik... balen zeg.. zo...

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ons meisje is ook al ziek :(

6. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Ik ben ook ziek maar ga wel weg vanavond. Zal geen nachtwerk worden maar wel even gezellig met vrienden/familie. Sowieso nu ik zwanger ben hou ik het toch niet super lang vol. En morgen komt de kleine man ook gewoon weer rond 8 uur. Uitziekse in ieder geval en hoop dat je snel opknapt.

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Balen. :(
    Hier niet ziek, maar ook niet helemaal oké (mk).
    Gelukkig hadden we toch geen plannen om weg te gaan, dus hoeven we onze plannen ook niet om te gooien.

Beterschap voor alle zieken!

8. Hier ook ziek.. Heb alleen een longontsteking.. Gelukkig geen plannen voor vanavond die in de soep lopen..

9. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Hier ook de griep en moet zo nog naar vrienden, ik kruip het liefst in bed...wat nu? Beterschap!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier nog steeds een flinke longontsteking...met kerst was ik er ook al door geveld.
    Gelukkig komt iedereen bij mij thuis.
    We hebben een warm/koud buffet en iedereen voorziet zichzelf van eten en drinken waardoor ik lekker op de bank kan hangen en zo toch een gezellige avond heb! :D

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Mijn meisje heeft ook koorts:( Verder wel vrolijk gelukkig. Maar misschien gaat ze onze avond ook naar zeep helpen;):p

12. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Allemaal beterschap gewenst.
    Ik kom zelf de deur ook niet uit. Net 2enhalf week geleden een buikwand correctie gehad. Dus kan er vanuit gaan dat ik zeker nog 4week uit de running ben.

Liefs Janna

13. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ik ben ook ziek:( keelontsteking en koorts. Vanavond wel heel het huis vol visite. Gezellig, maar ook wel een beetje zwaar. Maar ach, het is maar 1 keer oudjaarsnacht en met paracetamol is het wel te doen;)

14. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Hier ook een dochter die flink de griep te pakken heeft.Mijn man gaat met de andere dochter wel weg,die plannen hadden we al gemaakt.Dus ik met deken op de bank,dochtertje erbij,en lekker WII-en.

15. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Jeetje meis dat is erg.. Ondanks dat ik iedereen beterschap wens wens ik het jou dubbel en veel sterkte .. :(

16. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Hier mijn vent last van buikgriep.
    Wij zouden vanavond naar vrienden gaan, maar die heb ik helaas net moeten afbellen omdat hij niks binnen kan houden.
    Nu maar kijken hoe het loopt vanavond...
    Fijne avond meiden en tot volgend jaar.

17. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook 1, hele week al flink ziek. ( gewoon griep, pijn , hoesten geen buikgriep ) maar wij zouden al thuisblijven. ben alleen bekaf van al dat hoesten en zweet me ( alweer) de hele dag ongans. ik zie wel hoe het gaat, en anders gaan we maar naar bed.

18. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    jusi sterkte meid.

Deel Deze Pagina