Ja precies, heb het me ook voorgenomen op die manier maarja.... Ze presteert het ook weleens om te zeggen.. a.s. vrijdag bel ik je om 19:00.. dan doet ze dat ook... maar ook al gepland bellen?????
Ik heb precies hetzelfde. Mijn agenda is op een paar dingen na gewoon leeg!! Als ik thuis ben met de kids heb ik ook helemaal geen plannen en lijkt het me leuk om eens wat af te spreken. Maar iedereen is altijd zo druk. Jammer is dat hoor...
het lijkt me voor die mensen toch ook doodvermoeiend als je zo'n slaaf bent van je agenda en elke dag volzit met allerlei plannen tot bel afspraken aantoe. als je dat dag in dag uit, maand in maand uit hebt. ik zou er gillend gek van worden vrees ik. je hebt nooit meer de regie over je eigen leven, holt de hele dag achter je agenda aan.
wow 3 maart pas weer!? dat is wel heel ver weg he... nee dat heb ik niet, ik heb het juist druk en mn vriendinnen willen vaak komen of stappen. Ook niet altijd leuk hoor. maar vind het wel erg dat sommigen na een paar maanden nog niet op kraamvisite zijn geweest zeg, vraag me dan af hoe belangrijk je voor elkaar bent.
Niet echt als ik eerlijk ben Ik neem soms de telefoon ook niet op als iemand belt.. Niet persoonlijk om diegene, maar omdat ik gewoon geen zin heb om iemand te spreken.. Zeker niet na een drukke dag.. Zelfde als dat een vriendin belt om te vragen hoe het nu is en of de bevalling al is begonnen.. Tja, sorry, maar als ik al 5 van die telefoontjes of smsjes heb gehad neem ik niet meer op.. Ze is eerlijk, ze had ook niet kunnen smsen..
Nee, mijn agenda is mijn slaaf en ik bepaal wat er in komt te staan! Ik heb dus gewoon de regie over mijn eigen leven....
Ben het met roeltje eens. Ik heb dat ook soms... En mijn agenda is ook mijn slaaf. Als ik geen zin heb in een feestje oid dan sla ik dat gewoon over.
Ik ook.... mijn gsm staat wel eens op zacht of bewust uit, ik bel soms bewust even niet terug of neem even niet op. Ik heb er niet altijd zin in om continu bereikbaar te zijn. Mensen worden er boos om, want ze verwachten je met een gsm altijd binnen no time te pakken te hebben. Maar helaas voor hen, bij mij duurt het soms even. Ik vind het wel tof van die vriendin dat ze eerlijk is en gewoon zegt dat ze ff niet wil bellen. @TS: Tja, ik ben er zo eentje... waar ik zo druk mee ben... ik werk 36 uur, ik reis 1,5-2 uur per dag voor mijn werk, ik heb een dochter van 1, huishouden en ook nog andere vriendinnen en familie. Aangezien alles (incl. huishouden) in de weekenden moet en ik ook graag wat tijd aan dochter en vriend wil besteden (1 weekend per maand, ongeveer) zitten we wel eens vol. Ik vind het zelf heel lastig, want ik mis de tijd van samen lunchen en langswippen ook enorm, maar het lukt gewoon niet.
Hier ook een heel druk bestaan hoor, en nee.. ik neem mijn telefoon ook niet altijd op. Als ik even druk ben, of heel moe, dan staat dat ding gewoon uit. Ik ben niet modern genoeg om constant bereikbaar te zijn
Ja tuurlijk kan dat, ik doe dat soms ook weleens. Maar zij altijd... als ze belt zal ik het eens aankaarten... Als je al 10jaar vriendinnen bent en het gaat nu al zo sinds 2 jaar... Het is sporadisch dat ze een x opneemt en als je elkaar eerst elke week zag en nu zo ongeveer om de 8 weken een x (met geluk) vind ik het vreemd... Of er moet iets anders achter zitten.. Maar goed, das een iemand... De rest ook.. 3maart is wel erg ver weg toch?
tja hier ook veelal een volle agenda. wij hebben veel familie en vrienden en daardoor veel verjaardagen, feestjes en afspraken. daarnaast gaan we zo'n 5 a 6 keer per jaar een weekendje weg en 3x per jaar op vakantie. Regelmatig bezoeken we pretparken oid dus de weekenden zitten vaak vol met leuke dingen
Is er niks veranderd, Siren? Heeft ze een nieuwe baan, verhuisd, relatie, kinderen? Mss ligt het daar aan? Anders zou ik het idd eens ter sprake brengen.
als je 7 avonden werkt en dus ook om het weekend smorgens en savons dan heb je 7 dagen geen tijd [behave smrgen en smiddags] week erna dan 7 dagen vrij maar vaak ook bezet met uitgetele verjaardagen enz.... druk? nee joh hoe kom je erbijj...
Wij hebben wel een drukke agenda maar dan wel met dingen die wij leuk vinden om te doen. En tijd kan je maken. Ik vind deze uitspraak wel heel mooi: "Ik waardeer de vriend die tijd voor me vindt in zijn agenda, maar ik koester de vriend die zijn agenda niet raadpleegt" Robert Brault
Is met een opleiding tot verloskundige begonnen. Druk met huiswerk, projecten e.d. Heb gisteravond met haar gebeld en vanmiddag is ze langs geweest. Het zit wel goed hoor! Eerst zagen we mekaar heel vaak toen we allebei nog werkten. Ik snap het wel! Maar jammer vind ik het wel maarja... als vriendin accepteer ik het wel.