Waar heen met Amerikaanse jongen van 20.

Discussie in 'De lounge' gestart door Sukke, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dibbes

dibbes Actief lid

22 apr 2008
    126
    0
    16
    administratie
    rotterdam
    De Euromast en daarna aan de overkant eten op de pannenkoeken boot....

2. Bri

Bri Niet meer actief

Deltawerken zijn behoorlijk indrukwekkend, zeker als hij belangstelling heeft voor techniek.
    Al te folkloristische dingen (Volendam, Keukenhof, molens kijken) zou ik niet doen, de meeste 20-jarigen die ik ken vinden daar echt geen moer aan.

Iets met oorlogsgeschiedenis kan interessant zijn, maar dat zou ik dan doen als onderdeel van het bezoekje aan Amsterdam. Amerikanen móéten toch echt een keer naar het Achterhuis, en ook de Hollandsche Schouwburg zal indruk maken.
    Als dit geen onderdeel uitmaakt van het dagje Amsterdam, zou je ook naar Westerbork kunnen gaan.

Als hij van kunst houdt, zijn er natuurlijk vele prachtige musea. Het Rijks zal wel knetterdruk zijn nu het net heropend is, maar ook het Van Gogh of het Stedelijk is de moeite waard. Buiten Amsterdam zijn ook mooie musea natuurlijk. Persoonlijk hou ik wel van het Kröller Müller.

Als hij van sport houdt, is een bezoekje aan een van de grote voetbalstadions misschien wel leuk.

Als hij uit het binnenland van de VS komt, zou je zeker ergens naar het strand kunnen. Scheveningen is dan wel een leuke plek, of Noordwijk.

En je kunt even kijken of er toevallig net ergens een leuk evenement is.

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Zou Rotterdam zondag even overslaan want de Marathon is er weer en dan is het zo druk dat je heel moeilijk de stad in komt.

Maar Madurodam en Scheveningen is leuk.

En anders dagje Amsterdam en daar horen de wallen ook bij ;) Je zoontje houdt zijn ogen maar even dicht hahahah

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    heb niet alles gelezen ,maar efteling is leuk,dierenpark de beekse bergen
    madurodam en sealife

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Thnx voor alle reacties.
    Moet bekennen dat ik zelf ook nog nooit on Volendam, zaanse schans, keukenhof of bij de delta werken ben geweest hoor.

Hij gaat vrijdag met zijn vrienden naar Amsterdam, wij wilde dat eerst met hem op zondag doen maar doe nu liever iets anders als hij daar vrijdag al heen gaat.

Hij studeert kunst geschiedenis of geschiedenis, twijfel ff dus zal hem wel het 1 en ander aanraadde!

Ook een sportgek dus vandaar zaterdagochtend met man mee, jeugdtrainer bij een Eredivisie club!
    Zat zelf voor zaterdagmiddag aan Loonse en Drunese duinen te denken of kamp Vught!

Voor zondag wordt het naar alle waarschijnlijkheid madurodam en Scheveningen maar zal vanavond alle reacties is aan man laten lezen, misschien pikt hij er nog iets leuks tussenuit wat ook rond die route ligt.

Hij komt uit Hilton, NY.

6. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Madurodam/scheveningen idd! Volendam, kinderdijk ofzo.. efteling misschien? Alhoewel ze in amerika natuurlijk al eea gewend zijn qua pretparken ;)

Deel Deze Pagina