Heb je al eens geiten gehad? Ze ruiken behoorlijk, ontlasting. En ze mekkeren veel. Niet iets wat in een woonwijk thuis hoort vind ik
Voor later is het een goed idee, voor nu nog even niet. Het verbouwen van ons huis gaat al veel kosten, daarom gaan we andere uitgaven even beperken.
Nee zelf niet maar ken wel mensen met 'buu'geiten en die hebben er geen last van en ik heb ze ook nog nooit gehoord als ik daar was.
Mijn broer had vroeger Nubische geiten, die heb ik echt nog nooit horen mekkeren! En ik heb kennissen met geitjes in de tuin. Ze wonen in een rijtjeshuizen buurt, maar hebben zelf wel een vrijstaand huis. En die hebben ze al minimaal 15 jaar, dus t kan wel
Oh ik geloof ook zeker wel dat het ook heel goed kan gaan! Maar ik vind het geen slim idee, dus we doen het maar niet
https://www.grasmaaierstore.nl/product/305475/category-197895/powerplus-pow63771.html zoiets hebben wij!
Op marktplaats zetten voor kleine vergoeding of desnoods gratis. Er zijn altijd mensen met huisdieren die dat kunnen gebruiken.