Waar heen met gemaaid gras?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Heb je al eens geiten gehad?

Ze ruiken behoorlijk, ontlasting. En ze mekkeren veel. Niet iets wat in een woonwijk thuis hoort vind ik:)

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee raar he! Mijn man zocht er naar en die kwam niet lager dan 500. Dit is veel leuker!

Featherr vindt dit leuk.
  3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Voor later is het een goed idee, voor nu nog even niet. Het verbouwen van ons huis gaat al veel kosten, daarom gaan we andere uitgaven even beperken.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee zelf niet maar ken wel mensen met 'buu'geiten en die hebben er geen last van en ik heb ze ook nog nooit gehoord als ik daar was.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hier een groen/bladkorf daar gaat al het gras in en haalt de gemeente het op

6. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Mijn broer had vroeger Nubische geiten, die heb ik echt nog nooit horen mekkeren!
    En ik heb kennissen met geitjes in de tuin. Ze wonen in een rijtjeshuizen buurt, maar hebben zelf wel een vrijstaand huis. En die hebben ze al minimaal 15 jaar, dus t kan wel :)

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh ik geloof ook zeker wel dat het ook heel goed kan gaan! Maar ik vind het geen slim idee, dus we doen het maar niet :)

8. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Bubblez vindt dit leuk.
  9. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Op marktplaats zetten voor kleine vergoeding of desnoods gratis. Er zijn altijd mensen met huisdieren die dat kunnen gebruiken.

Deel Deze Pagina