Ik heb net deze tabletten opgehaald bij de apotheek omdat ik een allergische reactie ergens van heb. Ik zit van top tot teen onder de uitslag en het jeukt. Nu staat er ongeveer 20 x in de bijsluiter dat je er slaperig van kan worden Doordat het zo nadrukkelijk vermeldt wordt heb ik het idee dat ik straks na een uur mn ogen niet meer open kan houden en dat is niet handig want ik zie vanavond m'n crush Wie heeft deze tabletjes ook wel eens gehad en werd je er echt zo moe van? Want dan neem ik ze wel 's avonds laat voor het naar bed gaan.
Ik heb deze in het voorjaar ivm hooikoorts, maar ik heb er nog nooit erg in gehad dat ik er zo slaperig van word... (Als ik asn codeine ruik, val ik al in slaap...)
Ik heb ze weleens geslikt en eigenlijk niks van gemerkt. Mijn man neemt ze ook een hele tijd dagelijks en heeft er naar mijn idee ook niet echt last van.
Zoon heeft wel eens een allergische reactie (geen idee waarop) en heeft vorig jaar een Aerius drankje gekregen. Er werd toen ook een paar keer verteld dat hij er slaperig van kon worden. Maar daar heeft hij geen last van gehad.
Nee daar word ik niet slaperig van. Wel van veel andere anti histamine, maar dat zijn de meer ouderwetse. Veel plezier vanavond!
Mijn man heeft alleen de eerste week dat hij er mee start weer wat meer last van moeheid, maar geen extreme vermoeidheid ofzo
Nog nooit wat van gemerkt. Krijg nu andere tabletten (Tavegil) en daar word ik wel ontzettend moe van, maar daar zit een waarschuwingssticker op de verpakking.
Ik ben van Aerius ook nooit suf of slaperig geweest. Ik hoop dat ze snel helpen, jeuk is zo irritant.
Ik heb juist aerius gekregen omdat ik zo verschrikkelijk moe wordt van m'n andere medicijnen (tavegil). Met aerius heb ik hier praktisch geen last van (buiten dat de allergische reactie zelf me soms uitput).