hoi, Wanneer hebben jullie je babykamer besteld, en hoe lang is de levertijd daarvan ongeveer? Groetjes
Ik heb mijn bedje/commode met 23 weken besteld. Ze kwamen het binnen 4 dagen leveren. Via de site www.babyspeen.nl, goeie service daar!
ik zou er niet te lang mee wachten. heb al veel verhalen gehoord van levertijden van 12 tot 16 weken en soms langer. vraag het anders na bij de babywinkel en tel er een paar weken bij op. onze box zou ook met 4 tot 6 weken geleverd worden en het werden er 16....
Meestal zijn de levertijden van kamertjes gemiddeld zo'n 3 maanden. Dus op tijd een kamertje bestellen! Succes!
Er wordt aanbevolen om met 7 maanden alles in huis te hebben, dan moet je toch wel met 5 maanden gaan bestellen. Succes!
Wij hebben de meubeltjes gekocht toen ik 4,5 maanden zwanger was en zo rond de 7e maand werd alles bezorgd.
Hoi, Ik heb mijn babykamer met 20 weken besteld. Ik had de kamer al eerder uitgekozen maar wou wachten tot 20 weken echo. Hij komt midden december. Dus lekker ruim op tijd toch? groetjes Melis