Wij hebben besloten om online een geboortekaartje te ontwerpen en thuis te laten bezorgen. Dat is wel net zo makkelijk als de drukkerij... Maar nu is mijn vraag: wat is een leuke/ goede geboortekaartjessite? Hoe gaat het in zijn werk? We weten natuurlijk al wel een paar delen van de tekst die op het kaartje moeten komen, zoals een gedichtje, de namen en adresgegevens. Maar het is natuurlijk logisch dat we nog niet weten wanneer het kindje geboren word, hoe zwaar het is etc... Dus vandaar mijn vraag hoe het in zijn werk gaat. Wat zijn goede sites. Want als ik google dan word je doodgegooid met ik weet niet hoeveel sites. Wat zijn jullie ervaringen of zijn er nog sites waar ik beter niet kan bestellen?
ik heb goede ervaringen met kaartje2go.nl je kan gratis een proefkaartje thuis ontvangen, ik heb alle adressen daar ingevoerd, wacht nu op de baby, dan kwestie van datum op het kaartje toevoegen en verzenden naar complete adresboek.. ik heb regelmatig contact met ze gehad en meerdere proefdrukken geprobeerd, prima service, mooie kwaliteit en goede prijzen..
Ik heb ze bij mijn dochter besteld op www.geboortekaartjes.nl en ga zedaar deze keer weer bestellen! Ze zijn voordelig en betrouwbaar je kan een kaartje kiezen / maken en je eigen tekst invoeren Online krijg je een proefdruk en je kan totaal 3 voorbeeld kaartjes bestellen (om te kiezen welke het wordt) na de bevalling kun je ze bellen met de datum van de geboorte, naam gewicht etc. en dan sturen ze de kaartjes naar je toe!
Bedankt voor de reacties. Zijn er nog meer mensen die me tips van sites kunnen geven? Dan kan ik ze vergelijken.
Hier ook goede ervaringen met www.kaartje2go.nl. De prijzen verschillen niet vreselijk veel per site, ik vind het vooral belangrijk dat ze mooie, originele kaartjes aanbieden! En vooral de site van www.kaartje2go.nl heeft veel keus en de ontwerpen zijn van hoge kwaliteit (veel hoger wat mij betreft als die van www.geboortekaartjes.nl). Wil je iets met een foto dan vind ik www.koningkaart.nl echt een aanrader! Mooie ontwerpen... Zwijmel, zwijmel (zou er zo nog eentje willen gaan uitzoeken ).
Nog een hele mooie site met superontwerpen: www.hipdesign.nl Succes met uitzoeken! Er is inderdaad vreselijk veel keus... Op den duur maar gewoon de knoop doorhakken .
ik ben een fan van baby-cards !! 76 kaartjes voor 100 euro en je kan het kaartje precies zo maken zoals je zelf wil, ook kun je meerdere kaarten kaarten, bijv als je niet weet wat het geslacht is.... dan kun je op het laatst beslissen welk kaartje je besteld
Bedankt weer voor de reacties. Na de verschillende sites bekeken te hebben, besluiten wij te gaan voor de site: Babykaartjes en babykaarten van Baby-Cards.nl Bedankt Mejojo!
graag gedaan... het is echt een fijne site vind ik zelf, en de service is ook echt goed, als je iets niet snapt kun je ze mailen en ze geven echt de volgende dag vaak al reactie terug, bellen kan natuurlijk ook ik zie dat je 5 maart bent uitgerekend, mocht je eerder bevallen ( geldig tot 1 maart) dan krijg je met deze code 20% korting op de kaarten) bbc2 ook altijd leuk
ik heb onze gegeven weggehaald links is de tekst roze, recht boven paars, haar naam heeft 5 verschillende kleuren ( elke letter een andere kleur) lengte en gewicht en geboortedatum is beetje blauw en onze gegevens zijn oranje, vond het zelf een erg leuk vrolijk kaartje geworden
oh haar naam stond trouwens niet in een hartje hoor... dat ging per ongeluk zo met bewerken om de naam te verbergen
Ik heb hem besteld op Greetz - Online echte wenskaarten sturen , erg duidelijke site en mooie proefdruk thuis gekregen! Succes met uitzoeken!
Mejojo, wat ziet dat geboortekaartje er leuk uit. Wij hebben er inmiddels ook één ontworpen en opgeslagen op de site. Dus als ik het goed begrijp kunnen we in principe al de kaarten bestellen en betalen, maar verander je alles op het laatste moment wanneer het kindje geboren is he? En we maken dan ook gebruik van de optie: "Bijna mama" zodat we de enveloppen dan al opgestuurd krijgen om vast te schrijven...
Hey meid, Ik heb geboortekaartjes gekocht bij de drukkerij in jou woonplaats. Dat was achteraf nog goedkoper dan via internet bestellen. En zij helpen je om het kaartje precies zo te krijgen als je het zelf wilt. Ze hebben overigens heel veel kaartjes die ook via internet te koop zijn.
nee het is nog niet betalen, je slaat hem op... en alle andere kaartjes die je eventueel leuk vind bij de geboorte ga jij ( of je man ) naar de site, je gaat naar je account en je opgeslagen kaartjes, je klikt op het kaartje dat je hebben zet de naam, geboortedatum etc etc erin, als je een kortingscode hebt zet je dit erbij en dat word meteen verrekend je kunt dan meteen betalen en als je voor 11 uur in de ochtend besteld heb je ze de volgende dag nog in huis.
deze code is alleen voor de kaartjes van baby-cards.nl, of het het bijv ook is voor de kerstkaarten ofzo die ze verkopen... dat weet ik niet, maar hij iig geldig tot 1 maart 2011
Bij die drukkerij hebben we inderdaad ook de trouwkaarten van ons besteld. Maar we vonden het nu online wel net zo handig. En opzich vind ik 83 euro niet zo duur voor het aantal kaarten die wij nodig hebben, dat bedrag kwam eruit op baby-cards.nl