Hoi dames, Wie weet weet een van jullie hier een antwoord op. In de periode dat ik nog in een huurwoning woonde heb ik elke maand servicekosten betaald. Nu kreeg ik eind november een creditnota met vervaldatum van 18-12-14. Echter heb ik nog steeds het geld niet gehad en met mij de rest van de huurders ook nog niet. Ik woon er niet meer, al ruim een halfjaar niet meer. Ik heb al 3 keer gebeld en steeds zeggen ze: binnen twee weken. dan bel ik na 3 weken weer en zeiden ze voor 21 januari. Toen weer niets en 25 januari gebeld, werd het 30 januari... En jullie raden het al, nog steeds geen geld. Nu weet ik dat een vervaldatum nvt is op een creditnota, maar wat kan ik er verder nog aan doen? Iemand hier ervaring mee?
Lastig, misschien een aangetekende brief met sommatie tot betalen? Of toch eens informeren bij het juridisch loket. Gaat het om veel geld?
Mwah, geen 100en euro's en ik heb het ook niet nodig ofzo maar ik vind het gewoon absoluut niet netjes. Ik heb overal gezocht op internet en het BW maar kan er niets over vinden eigenlijk.
Misschien kijken of ze nergens op sociale media zitten en daar je beklag doen over de gang van zaken? Niet helemaal netjes, maar soms is het net dat dat ze nodig hebben. En uiteindelijk ... als jij had moeten betalen had je nu waarschijnlijk al 2 à 3 keer extra administratiekosten aangerekend gekregen en een hoop rappels. Nu zij moeten betalen ...
Ik snap dat je het gewoon terug moet krijgen, het is echt niet netjes! Maar als het veel geld is kun je nog juridische stappen ondernemen. Nu denk ik, vooral blijven "zeuren" en hopen dat ze over de brug komen!