Mijn tip: koop geen speciale zwangerschapskleding, maar zoek modellen uit die gewoon ruim vallen. Nu heb ik overgewicht en moest altijd al creatief shoppen, want als ik alleen naar grote maten winkels ga zie ik er niet uit. Dus goed kijken naar het model en of het kan meerekken bij de buik
Grappig om te zien hoe verschillend iedereen het ervaart he. Ik zou net aanraden om juist wel speciale zwangerschapskledij te kopen en geen kledij een paar maatjes groter. Ik had het gevoel dat zwangerschapskledij altijd beter paste, makkelijker zat en er gewoon ook beter uitzag. Ik ben grote fan van het belgische merk 'fragile'. Het is best prijzig maar je vindt het wel tweedehands of tijdens koopjes.
kan je best doen als je geen grote buik hebt haha maar zelfs zwangerschapskleding bij mij was te klein qua buik (150 cm rond aan het einde) en moest vermaakt worden haha een grotere maat vind ik helemaal niet mooi, daar lijk je vaak alleen maar dik in want sluit niet mooi aan verder, ik houd van mooie passende kleding want daar lijkt je lichaam gewoon mooier in, zeker met een prachtige zwangere buik!
Ik denk dat het ook verschil in wat je verstaat onder "hip" ik zit die asos te kijken maar vind ik veel dingen megatruttig en helemaal niet stoer ofzo..
Mamalicious heeft leuke dingen! Uit Engeland besteld bij asos. Com en newlook.co.uk Verder vond ik h&m ook leuke dingen hebben hoor! Draag wel het liefst een legging en jurkje zo tegen het einde nu.
Ik shop graag bij Noppies en Future Maman. Niet altijd alles is heel goedkoop, maar ja... normaal koop ik ook wel kleding bij Steps, al dan niet on sale. En dat is ook niet altijd goedkoop. Ik vind het heel fijn om toch echte positiekleding te dragen. Het kleedt bij mij gewoon mooier en accentueert de juiste vormen. Mijn tip is om eens online te kijken bij ikenmijnkind.nl. Daar willen ze ook nog wel eens leuke koopjes hebben van diverse merken! Euh... zie net wel dat ze nu even niet zulke leuke koopjes hebben. oeps! Misschien binnenkort weer! Succes!!!
Deze merken heb ik ook echt superleuk en zit heerlijk! mamalicious hebben ze o.a. ook bij zalando, ideaal gratis verzenden en terugsturen wat toch niet helemaal je ding is.
Broeken van love2wait, zonder zo'n nare buikband. Deze broeken zitten wat onder je buik. Geen problemen met afzakken en niet zo'n nare band over je buik waar je aan blijft sjorren. Vind ze echt heerlijk zitten. Noppies heeft die ook wel. Verder rekbaare jurkjes, niet zozeer positie mamalicious heeft wel wat leuke nettere dingen die nog wel hip zijn. Qua bovenkleding heb ik veel 'gewone' kleding aan. Veel rekt wel. Jasjes en vestjes kun je open laten. Succes!