draagdoek.

Discussie in 'De lounge' gestart door linda81, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Zijn er mensen die een draagdoek gebruiken ef geprobeerd hebben?
    Wat zijnj jullie ervaringen?
    Ik heb een zoontje van 6.5 maanden en ik twijfel om er aan te beginnen,maar aangezien ik de hele dag met hem rondsjouw....

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zaaaaaalig!
    Ik heb bij de eerste een draagzak gebruikt...zwaar! Te zwaar in vergelijking met een geweven draagdoek.
    Er was bij clubs altijd een topic over draagdoeken, misschien kan je dat eens doorlezen.
    Elmo

3. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik heb eerst een rekbare draagdoek gebruikt en dat vond ik erg fijn, mijn zoontje trouwens ook. Zodra hij in de doek zat viel hij meteen in slaap. Omdat hij nu erg zwaar begint te worden ga ik een geweven draagdoek kopen, omdat deze draagkrachtiger zouden zijn. Voor korte stukjes heb ik een ringsling, die is makkelijk om te doen en hoef je niet te knopen.
    Als je niet zeker weet of een draagdoek iets voor jou is of wat voor doek je wilt hebben kun je er eentje lenen bij babybij, dat is een winkel waar je doeken kunt lenen en kopen.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    in 1 woord GEWELDIG!

Begonnen met een rekbare, daarna een geweven ( was minder geschikt voor mij hihi). Nu gebruik ik heel vaak een sling of mijn Beco

6. mam1985

mam1985 Actief lid

6 apr 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    bij aangeboden staat er 1 te koop van mij...

7. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ja, heerlijk! Ook eerst rekbaar, en daarna geweven geprobeerd. Ik wil nooit meer iets anders :D

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    uitkomst! ik heb mn dochter tot haar 1,5 jaar gedragen en nu slaapt ze nog wel eens op mijn rug bij uitstapjes,ze is ruim 2!

9. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik heb wel een leuke link voor je denk ik. Daar kan je heel veel vinden over dragen en ervaringen daarvan.

Welkom

10. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Doen Doen Doen!!
    Na alle draagzakken etc wil ik niet anders meer dan een draagdoek, heerlijk! Beter voor je rug en geen striemen meer op je schouder, je kindje dicht tegen je aan in een natuurlijke houding.
    Twijfel niet langer, koop anders eentje op MP.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier vond ik het ook een fijn ding al heb ik hem neit heel veel gebruikt. toch gaati e deze zomer mee op vakantie in de bergen lijkt me dna wel handig om de kleine /grote man dan op de rug van me man te hangen

12. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    o bedankt voor al jullie reacties,gfa nog ff verder neuzen!!

Deel Deze Pagina