Zijn er mensen die een draagdoek gebruiken ef geprobeerd hebben? Wat zijnj jullie ervaringen? Ik heb een zoontje van 6.5 maanden en ik twijfel om er aan te beginnen,maar aangezien ik de hele dag met hem rondsjouw....
Zaaaaaalig! Ik heb bij de eerste een draagzak gebruikt...zwaar! Te zwaar in vergelijking met een geweven draagdoek. Er was bij clubs altijd een topic over draagdoeken, misschien kan je dat eens doorlezen. Elmo
Ik heb eerst een rekbare draagdoek gebruikt en dat vond ik erg fijn, mijn zoontje trouwens ook. Zodra hij in de doek zat viel hij meteen in slaap. Omdat hij nu erg zwaar begint te worden ga ik een geweven draagdoek kopen, omdat deze draagkrachtiger zouden zijn. Voor korte stukjes heb ik een ringsling, die is makkelijk om te doen en hoef je niet te knopen. Als je niet zeker weet of een draagdoek iets voor jou is of wat voor doek je wilt hebben kun je er eentje lenen bij babybij, dat is een winkel waar je doeken kunt lenen en kopen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/248494-draagdoek-mamas-3-a.html Ik zag dat dit een nieuw topic was, die andere moet nog terug te lezen zijn.
in 1 woord GEWELDIG! Begonnen met een rekbare, daarna een geweven ( was minder geschikt voor mij hihi). Nu gebruik ik heel vaak een sling of mijn Beco
uitkomst! ik heb mn dochter tot haar 1,5 jaar gedragen en nu slaapt ze nog wel eens op mijn rug bij uitstapjes,ze is ruim 2!
Ik heb wel een leuke link voor je denk ik. Daar kan je heel veel vinden over dragen en ervaringen daarvan. Welkom
Doen Doen Doen!! Na alle draagzakken etc wil ik niet anders meer dan een draagdoek, heerlijk! Beter voor je rug en geen striemen meer op je schouder, je kindje dicht tegen je aan in een natuurlijke houding. Twijfel niet langer, koop anders eentje op MP.
hier vond ik het ook een fijn ding al heb ik hem neit heel veel gebruikt. toch gaati e deze zomer mee op vakantie in de bergen lijkt me dna wel handig om de kleine /grote man dan op de rug van me man te hangen