Hoi iedereen, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik ben even helemaal in de war. Mijn vriend en ik waren al een tijd aan het klussen en toen ik een tijd geleden over tijd was heb ik getest met een vroege zwangerschapstest. Ik had ook al een kleine bloeding gehad wat leek op een innesteling. Op de test was een héél licht streepje op te zien. Ik was natuurlijk blij want een streepje, ookal was het heel licht, is een streepje. maar ik heb een week daarna nog een keer getest voor de zekerheid en die was ineens weer helemaal negatief. Nog een keer getest daarna, weer negatief. Toen werd ik ongesteld. Ik baalde, maar ik merkte wel dat het minder was dan normaal en mijn 2 menstruaties daarna waren ook duidelijk lichter dan normaal. Mijn borsten doen ook zeer en ik moet meer plassen. Ik ben nu ook weer een week over tijd. Ik snap er helemaal niets meer van.. kan ik nou toch zwanger zijn? Kan je ook een foute positieve uitslag krijgen? ik dacht dat alleen een negatieve uitslag eventueel fout zou kunnen zijn.. ik weet nou niet of ik gewoon moet accepteren dat ik niet zwanger ben of dat ik hoop moet hebben dat het misschien toch zo is en ik een laag hcg heb en maandelijkse bloedingen krijg??
Hoe lang ben je al van de pil af of heb je deze nooit geslikt? Je hcg moet dagelijks verdubbelen dus het lijkt me raar dat deze zo lang achter elkaar negatief blijft uitslaan op je test. foute positieve uitslagen gebeuren weinig maar er zijn tests waarop zelfs mannen en water uit de kraan positief testen, vooral de vroege testen hebben weinig hcg nodig dus daarbij zie je ook wel eens mannen positief testen. Dit is de rede waarom deze tests ook worden afgeraden en omdat het ook een vroege miskraam kan zijn geweest die je anders nooit had opgemerkt. Door de stress kan je menstruatie ook uitblijven en ik had persoonlijk altijd last van mijn borsten voor mijn menstruatie dus wat dat betreft is dat ook niet zo raar... vooral als je overtijd bent... Natuurlijk zal dit niet zijn wat je graag wil horen maar eerlijk gezegd denk ik dat wanneer meerdere testen aangeven dat je niet zwanger bent je ook niet zwanger bent. Als je er over blijft twijfelen ga dan anders een keer naar de dokter, die kan dan beslissen of je bijvoorbeeld een bloedtest kan laten doen om je hcg te bepalen.
Misschien een clearblue doen? Heel duidelijk: zwanger of niet zwanger. En anders inderdaad een afspraak maken bij je huisarts voor een bloedtest, dan weet je het zeker.
Ik kreeg een heel licht streepje van mijn eisprong op een zwangwrschapstest. Misschien was dit bij jou ook het geval?
Als k het goed begrijp had je 3 maanden geleden een licht positieve test die later negatief werd. Je had al heel vroeg getest in een periode dat er nog 50% kans is dat het misgaat. Ik denk dat dit gebeurd is. Nu ben je een week overtijd. Heb je nu weer een negatieve test dan? Je kan nu gewoon betrouwbaar een test doen of je wel of niet zwanger bent, nu heb je ook de symptomen.
Ik weet uit ervaring dat het bijna zeker is dat jr niet zwanger bent hoe moeilijk het ook is ik weet er alles van.. heb wel 100 testen gedaan en waren altijd negatief en ik d8 dat ik zwanger was maar dit was dus echt niet zo.. nu heb ik vorige week een test gedaan en dat was duidelijk zwanger en geloof mij ik weet hoe moeilijk het is als je niet zwanger bent maar wt is beter als je ervan uitgaat dat het niet zo is want de testen zijn tegenwoordig gwn heel erg goed.. ik hoop je niet gekwetst te hebben want dat is niet mijn bedoeling ofzo ik heb zelf pcos dus ik kan heel moeilijk zwanger worden had nooit gedacht dat ik natuurlijk zwanger zou raken.. veel succes verder
Toch geen predictor? Maar afgezien daarvan klinkt mij het complete plaatje toch als 'niet zwanger' helaas.
@Be happy ik had er een gekocht via 123zwangerschapstesten.nl en dan een uiterst gevoelige test. Maar jullie hebben denk ik wel gelijk hoor, ik ben vandaag weer ongesteld geworden inclusief de krampen enz die erbij horen en dat lijkt me toch een teken dat ik écht ongesteld ben en het helaas niet een gewone bloeding is. nouja, bedankt voor jullie help in ieder geval en ik wens jullie allemaal veel geluk toe! wij proberen het de volgende ronde maar weer
Jammer dat je ongesteld geworden bent. Kan het niet zijn dat je cyclus zo nu en dat langer is? Dat je dus je eisprong later hebt? niet iedere vrouw heeft altijd een regelmatige cyclus. Hoop dat je snel zwanger mag worden. Veel succes!
over de early prodictor en de vroege testen van 123zwangerschapstesten.nl lees ik toch wel regelmatig slechte dingen. Heb zelf met de prodictor positief getest maanden geleden en was echt niet zwanger toen. Heel veel sterkte hopelijk mag je snel een positieve test in handen hebben
Wat jammer dat je toch niet zwanger bent! Misschien een idee om ovu testen te gaan gebruiken zodat je weet wanneer je ei is en je inzicht krijgt in je cyclus? Testen zou ik gewoon doen met 2v5 van kruidvat of van action. Die zijn veel betrouwbaarder. Ik had dan ook cb digitaal in huis voor bevestiging als je een vaag streepje hebt.. Hoop dat je snel zwanger mag zijn!