De krullen en volle lippen van papa! Volle lippen: check! Al op de echo gezien! Dat hij of zij rood/kastanje bruin haar heeft is een gegeven bijna met beide ouders met rood/kastanje bruin haar. Als ik ook wat over het karakter mag zeggen. Papa was heeeeeeel druk en ondeugend. Ik was heel rustig en relaxed. Als baby huilde ik nooit waardoor mijn moeder elke ochtend angstig ging kijken of ik nog leefde. Ik lag gewoon geduldog te wachten op mijn vieding/aandacht/schone luier. Ik hoop dat de kleine dat van mij heeft hihi... Maar ik vrees het ergste aangezien dit kindje super druk en sterk is in de buik! Volgens mij slaapt hij/zij nauwelijks. Ben benieuwd!
Weer een uniek koppie! Er zijn al zoveel mensen op de wereld en toch zijn alle babies uniek! Hoop weer te gaan huilen van verwondering, blijdschap en dankbaarheid!
Ik hoop dat mijn knulletje een bos met haar heeft z'n grote zus heeft heel lang een kaal koppie gehad. En ik hoop dat ie wat kleiner is dan z'n zus!! Die was 4120gr en had een flink koppie waardoor de bevalling moeilijk was.
Oeh dat is een lastige vraag. Hoop dat hij er lief uitziet en een leuke mix is tussen mij en z'n pappa. Ik gok op grote blauwe ogen want die hebben we allebei. M'n vriend heeft wel een beetje flaporen haha dus hoop maar dat hij dan mijn oren erft Maar uiteindelijk maakt het niet uit want je eigen kindje is toch perfect
Allereerst hoop ik op een dikke voldragen baby aangezien onze vorige kindjes te vroeg waren geboren en zijn overleden. En verder hoop ik dat hij een mooie bos zwarte haren heeft. Ik zelf had ook wel veel donker haar bij de geboorte (later werd ik licht blond) en mijn vriend had vast ook een bos haar en die heeft nog steeds pikzwarte haren.
Ik hoop op een volle bos haren, lijkt me zo mooi. Als je beide blauwe ogen hebt, dan krijgt je baby die toch ook? Zo niet, dan hoop ik ook daarop
Ik hoop dit keer weer op een echt familiekindje. Oudste lijkt op papa, en daarna de middelste en jongste lijken het meeste op mama. Dus nu verwacht/hoop ik ook weer een mengelmoesje. Een bos met haartjes leuk, maar dat hebben we al op de echo kunnen zien dus verwacht/hoop dat het weer een flinke bos is net als de andere 3
Ik hoop dat hij net zo'n mooie haarbos heeft als zijn zus. Verder zou ik het niet weten eigenlijk. Ik ben erg benieuwd of hij op zijn zus lijkt, of dat hij er heel anders uit ziet.
Ik hoop op een mooi bosje haartjes, en dat hij een fijn koppie heeft. Net als dat zijn zus heeft. Wat ik nog belangrijker vind is dat hij zoet is en ik hoop dat hij goed mamas melk wil drinken
dat uk wel tegen melk kan en dat mijn lactose intolerantie echt een zwangerschapskwaal is! Voor de rest haartjes en dat hij/zij veel op zijn/haar broer en zus lijkt!