Wie in behandeling bij Maasstad zh in Rotterdam?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door baia1975, 10 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baia1975

baia1975 Actief lid

3 sep 2014
    172
    2
    18
    Tuinieren
    Zuid-Holland
    Hoi hoi!

Zijn er dames op het forum die in het Maasstad zh lopen? Ikke sinds een maand of 3..bij doc Van Oppenraaij.Tot nu toe kan ik niet veel over hem zeggen, hij is ok..een beetje een koude kikker maar goed als hij zijn werk goed doet, vind ik het prima.

Ik wil graag ervaringen van anderen horen, die hier ook in behandeling zijn/zijn geweest.
    Bedankt
    xxx

2. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ik ben hier niet in behandeling maar weet wel dat de tp in het Erasmus mc gebeurd (waar ik wel liep)

3. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn vanaf 2010 bezig, vanaf 2012 in t ikazia.. En nu sinds 2 maanden in het maasstad, wij lopen onder behandeling bij dokter dreischor..ontzettend lieve vrouw tot nu toe goede ervaring, maar goed het is pas onze eerste behandeling in dit ziekenhuis.. morgen heb ik m'n 2e fm daaruit zal blijken of we een iui krijgen of toch een escape ivf.. heel spannend :)

4. baia1975

baia1975 Actief lid

3 sep 2014
    172
    2
    18
    Tuinieren
    Zuid-Holland
    Bedankt Samira en Mel! Jullie zijn ook al een tijd bezig :(, zie ik...
    Mel, waarom ben van het Ikazia weggegaan?
    Even kijken of andere dames hierop reageren, voor nu fijne zondag!!
    Xxx

5. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben uit het ikazia weg gegaan omdat we steeds meer afgewimpelt werden.. bij elke behandeling was er wel een reden om de behandeling te staken, dan was mijn gewicht niet goed, dan was mijn glucose niet goed, dat leek het op overstimulatie, we werden er gek van..uiteindelijk heb ik mijn dossier opgevraagd en ben ik overgestapt naar t maasstad en hoopte ik dat we daar verder geholpen werden , en dat werden we...
    Nu hebben we binnen 2 maanden een intake gehad, hormonen, een aantal echo's, is er bij mijn partner en bij mij bloed geprikt alles gaat ineens in sneltreinvaart..we hopen zo dat het nu eindelijk eens gaat lukken!
    Xx

6. Rayna2010

Rayna2010 Lid

16 mrt 2014
    43
    15
    8
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi

Ik loop nu in het Maasstad ook bij dr. v Oppenraaij. Idd een beetje een koude kikker, maar goed als hij ons kan helpen maakt het natuurlijk niet uit.

Groetjes

7. Grazia

Grazia Lid

2 okt 2016
    5
    1
    1
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik ben ook patient van dokter Oppenraaij ..weet niet wat ik van hem moet denken. Ik heb al 9 keer iui gehad binnenkort start ik met ivf. Succes iedereen

8. baia1975

baia1975 Actief lid

3 sep 2014
    172
    2
    18
    Tuinieren
    Zuid-Holland
    Hoi Grazia en Rayna!
    Inmiddels hier wat maanden verder en..doc Van Oppenraij niet meer gezien of gesproken :((nou ja, 1 keer een telefonisch afspraak na mijn verzoek).
    Echo's altijd door doc Dreischor gedaan een een keer door doc Ritfeld. De eerste vond ik niet bijzonder vriendelijk en ook heel gehaast, de tweede was wel ok. Inseminatie (tot nu toe 1x gebeurd) door een verpleegkundige gedaan..
    Mijn vraag is: waar blijft doc Van Oppenraij?? Ik heb met hem mijn intake gehad, het plan met hem besproken en daarna heb ik hem niet meer gezien. Is dat niet raar? :(
    Gr
    xxx

9. baia1975

baia1975 Actief lid

3 sep 2014
    172
    2
    18
    Tuinieren
    Zuid-Holland
    Grazia,
    Heb je zelf gekozen om zoveel IUI's te doen? Waarom niet eerder naar IVF overstappen?

10. Rayna2010

Rayna2010 Lid

16 mrt 2014
    43
    15
    8
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi
    Ik ben eigenlijk net begonnen.. Heb 2 gesprekken gehad en moet nu wachten tot mn menstruatie om te bellen voor een HSG onderzoek. ik mis door een bbz een eileider en nu wordt er dus gekeken of de ene eileider die ik heb nog werkt om zo te beslissen welke behandeling ik krijg. Ik vind het allemaal best spannend en naar mijn gevoel ook zooooo lang duren.. Hoelang duurde het bij jullie ongeveer voordat de behandelingen daadwerkelijk begonnen?

11. Jaeda

Jaeda Niet meer actief

Hoi dames!
    Ook ik loop bij het maasstad ziekenhuis. Ik heb als vaste gynaecoloog dokter Dreischor.
    Een superlieve gynaecoloog! Wij hebben al twee poging icsi achter de Rug. Nu ga ik volgende week hopelijk een terugplaatsing krijgen van onze cryo.
    Ik heb ook wel eens dokter ritfeld gehad voor een echo_Ook zij is een lieve gynaecoloog .
    Wij zijn tevreden met het maasstad ziekenhuis!

12. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Hoi dames,

Dreischor is ook mijn gyn in 't Maasstad.
    Dit is pas mijn eerste poging voor IVF, dus ik kan niet veel over haar zeggen. Eerste indruk is ze een hele lieve gyn, wel snel inderdaad, maar alles wordt netjes uitgelegd en met vragen kan ik altijd bij haar terecht.

Ik heb nu zowel links als rechts 20+ follikels, dus ik weet niet of deze eerste keer door kan gaan, maar we gaan het maar even afwachten. Maandag 2e echo in 't Maasstad! :D

13. Grazia

Grazia Lid

2 okt 2016
    5
    1
    1
    NULL
    NULL
    Hoi Dames, ik ben na 2de iui zwanger geworden maar na 8 weken kreeg ik helaas een miskraam. Na 6de iui hadden we een afspraak met dokter Oppenraaij over hoe en wat verder en hij adviseerde ons dat we nog 3 iui pogingen moeten proberen. Helaas niet gelukt. Over 4 weken beginnen we met de ivf. Ik ben bang dat het nooit meer gaat lukken.

14. Rayna2010

Rayna2010 Lid

16 mrt 2014
    43
    15
    8
    Vrouw
    Rotterdam
    Grazia,
    Hoe moeilijk het ook is probeer positief te blijven. Ik kan begrijpen dat na meerdere pogingen de hoop vervliegt maar keep your head up! Je gaat straks beginnen met ivf en hopelijk ben je dan snel zwanger..

Liefs

15. Grazia

Grazia Lid

2 okt 2016
    5
    1
    1
    NULL
    NULL
    Dakjewel lieve Rayna2010

Rayna2010 vindt dit leuk.
  16. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Grazia, zeker de hoop niet opgeven!!
    Ik heb 6x IUI gehad en ook helaas geen resultaat...

Ik heb nu mijn eerste stimulatieschema doorlopen voor de IVF, maar helaas meer dan 40 follikels, dus ik moet stoppen met hormonen en in februari gaan we voor een volgende eerste ronde!
    De hoop niet opgeven, kom op!

17. baia1975

baia1975 Actief lid

3 sep 2014
    172
    2
    18
    Tuinieren
    Zuid-Holland
    Goedenavond dames :). Morgen heb ik mijn tweede iui en er komen nu een paar vragen naar boven: hebben jullie een echo gehad vòòr de inseminatie? Ikke niet. En alleen bij mijn vorige iui moest ik een ovulatietest doen en het zh bellen als ik positief testte. Ik neem aan omdat dan moet de inseminatie snel gebeuren want eitje staat bijna te springen. Deze keer hebben ze niks gezegd over bellen...dit lang verhaal omdat ik gister avond om 2215 pregnyl gespoten heb en een uurtje later pijn aan mijn lx eierstok kreeg, wat altijd gebeurt als mijn eitje springt...voor de zekerheid hebben we vanochtend ons best gedaan :) maar ik vrees dat mijn ei al gesprongen is...het zou zo fijn zijn als ik morgen een echo zou mogem.krijgen, tenminste weet ik meteen of de iui een kans maakt ...

18. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Het eitje moet ook al gesprongen zijn, want het duurt nog ff voordat het gaat zijn waar het sperma het celletje tegen gaan komen.. Dus dat is wel goed hoor!

19. Barbarawes

16 feb 2017
    6
    0
    0
    Hoi hoi

Wij lopen ook Maasstad en emc. In de Maasstad krijg ik altijd mvr Ritveld vind haar heel meegaand en betrokken. In de emc gaat het gehaast en heb me bedenkingen. Wij zijn allebei jong en super vruchtbaar helaas gooide 2 bbz in 5 maanden tijd roet doornbos eten en zijn we gestart met ivf na 4 tp en nog 5 in de vriezer is er nog geen succes. Vind wel jammer dat niemand een uitgebreide bloed onderzoek doet. Of verder wil kijken.

Deel Deze Pagina