weet iemand dit of werkt er iemand? ik raak uit mijn voorraad Oude onderwerp hierover is gesloten. Wonderteam of Tessa weten jullie dit?
Ja zou ik ook wel willen weten idd, mijn voorraad begint ook al aardig op te raken. Denk alleen dat ik niet zo heel veel meer nodig heb aangezien zoonlief steeds uitzichzelf op het potje wil zitten..dus dat proberen we er ook in te houden.
LIHL bonnen waren toch tot 15 mei geldig? Maar om je vraag te beantwoorden vorig jaar kon het wel, dit jaar ben ik daar nog niet geweest, kom sowieso zelden bij de Vomar.
die waren maar geldig tot mid aug, vorig jaar. is later nog een mailing over geweest. abusievelijk niet op de bonnen gedrukt. maar je kan het altijd proberen natuurlijk
bij vomar kan dat ook. jammer dat de vomar niet in het hele land zit, hier gelukkig wel, dus ga ff een flinke voorraad in slaan van de week
Etos heeft nu een aanbieding van 2 grote pakken voor 22 en als je dan nog 2 volle kaarten inleverd heb je ze voor 11 euro.
Maar niet alle etossen nemen die spaarkaarten aan icm die aanbieding kreeg me laatst toch een sneer van een verkoopster toen ik het vroeg...
Dan vraag ik altijd, oh waar staat het dan? Want op de zegelboekjes staat nergens dat het niet icm andere acties mag.
dat zei ik ook, maar die aardige dame wilde me echt geen korting geven... 'want dan kon ze ze net zo goed gratis weggeven' zei ze...