Kinderwagen gekregen vol schimmel....

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovelylonnes, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Met de allerbeste bedoelingen heeft mn schoonzus haar duo wagen niet weggedaan maar bewaart voor ons toen we deze spruit verwachtte. Helaas heeft hij maanden buiten gestaan en zit nu de bekleding vol schimmel!!
    Wat kan ik daar aan doen? de bekleding mag niet in de wasmachine...

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ben bang dat je er niets meer aan kan doen...

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    inderdaad wegsmijten, krijg je er niet uit.

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

zonde dat ze hem niet binnen heeft bewaard...ik zou geen risico qua gezondheid nemen, dus toch maar een andere wagen helaas..

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Voor sommige wagens kan je wel los bekleding kopen. Misschien eens informeren. Dom om een kinderwagen buiten te zetten.

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik weety niet welke duo wagen je hebt, maar bij ons gaat hij regelmatig de wasmachine in......
    ik gebruik hem dagelijks en mijn man haal er alles af en hup de wasmachine in.
    maar schimmel, tja dan zal je kunnen kijken bij de da of je er iets voor kan krijgen.
    maar ja ik zou overwegen om een andere te kopen, misschiden kan je alleen de bekleding bestellen als de rest goed is.

we hebben trouwens een kees.

7. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zal hem ook niet gebruiken...

8. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    het is een xadventure nog wat...

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Schimmel krijg je er niet uit.
    Dus zou toch voor een andere wagen gaan kijken.

10. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    weggooien...

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Volgens mij kan je daar wel nieuwe bekleding voor krijgen toch. Even informeren bij een babyzaak want is goedkoper als een hele nieuwe wagen

12. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    #12 makey, 25 jun 2011
    Laatst bewerkt: 25 jun 2011
    ik gooi alle bekleding die los kan gewoon in de wasmachine op een kort programma en 40 gr gaat altijd goed bij mij hihih.
    ze spugen altijd wel dus t word altijd wel vies vind t wel zo fris

13. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Zonde.. :(
    Ja, doe je weinig meer aan!

Weet nog dat er weer/schimmel in mjn favo uitgaansoutfitje was gekomen..door de bier. Ik heb werkelijk ALLES geprobeerd.. maar het mocht niet baten :(
    Wat was ik kwaaaaad! :p

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    schimmel doe je niks aan..
    idd misschien informeren voor nieuwe bekleding..of via mp een andere?

15. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

heeft ze zelf gezien dat er schimmel inzat?

16. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nou alleen in de buitenkant van de bekleding, dus niet op het stuk waar ze opzitten, maar wel aan de binnenkant van de zonneklep zeg maar.
    ze weet t zelf niet eens, het ding had ze afgedankt buiten gezet, wel onder het afdak maar naast de konijnenkooi en ook allerlei konijnenzooi erin...
    eerlijk gezegd ben ik er best kwaad over, ze had ons de wagen beloofd zodat we niet zoveel kosten hadden (nogal financielem pech gehad sinds ik zwanger ben) en daar hebben we ook op gerekend... Nu kan ik, als ik een beetje pech heb, alsnog op zoek naar nieuwe bekleding of nieuwe wagen waar geld geld voor is...
    Het nestje waar de baby in gaat liggen, heeft ze op zolder bewaard dus die is hopelijk niet aangetast...
    zal eens kijken of ik de zonneklep bekleding er af kan halen en of ik wat fotos kan maken en plaatsen zodat jullie mee kunnen beoordelen.

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Probeer eens een hele sterke oplossing van Biotex oxi te maken. Dus bijvoorbeeld 3x zo sterk als op de verpakking staat. Daar krijg ik het weer ook mee uit de was. Het proberen waard lijkt me! Succes.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zou hetm proberen te wassen.

Nu heb je ook al niks.

En als het er niet uitgaat zou ik hem niet meer gebruiken.

19. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Je hebt antischimmelspul van HG, daar heb ik laatst nog schimmel mee uit de gordijnen in de schuur gekregen. Dacht echt dat ik ze kon weggooien. Maar heb het erop gespoten, het even in laten trekken en je zag het eraf druppen. Maar weet niet of ik het zou gebruiken voor babyspul. Het is toch sterk spul en geloof niet dat ik dat risico zou nemen. Tenzij je het daarna goed kunt wassen.

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Die antischimmelspray van HG slaat oranje/rood uit op bekleding, ( hier perongeluk op handdoeken en douchemat gekomen) zou ik dus niet gebruiken. Zou hem gewoon heet wassen

Deel Deze Pagina