ik ben benieuwd voor degene die iui behandelingen hebben gedaan wanneer dat je zwanger bent geworden of evt met een andere behandeling.
Ik heb het ingevuld, tussen de pogingen door, maar eigenlijk was het zo dat ik stopte met iui na de 4e behandeling en toen in het IVF traject zat. Net voordat we begonnen aan de IVF was ik alsnog spontaan zwanger geworden
Ik lees mee. Bij eerste zwangerschap gelijk zwanger na eerste iui, nu een iui gehad en niet zwanger. Deze ronde stop ivm cystes, daarna op naar iui twee.
ongeveer 10 iui behandelingen gedaan, niet zwanger, daarna de eerste ivf was het raak!! succes dames! hoop dat het gauw raak mag zijn!!
Ik heb destijds 11 mislukte IUI's ondergaan. Daarna 1 mislukte IVF-behandeling en toen een geslaagde ICSI-behandeling. Uit de ICSI-behandeling hadden we nog 8 cryo's. Twee bleven er niet plakken en van de derde ben ik nu zwanger.
wij hebben nu 2 kindjes en beide kindjes zijn d.m.v. IUI verwekt en ik ben ook allebei met de 3e poging zwanger geworden, wel toevallig!
De 3e IUI poging zwanger maar werd helaas een miskraam. Toen 2 pogingen verder, de 5e IUI dus weer zwanger....en nu gaat het goed!!!