Ik ben opzoek naar houten ijsstokjes om mee te knutselen. Ik wil ze niet online bestellen, maar gewoon in de winkel. Weet iemand waar ze te koop zijn?
Wij hebben ze bij ons in Zoetermeer bij de Bouwhof gekocht. Daar hadden ze ook verschillende kleuren en verschillende maten. Misschien ook bij jullie in een bouwmarkt?
Pippoos? In Haarlem weet ik nog een knutselwinkel die het zeker heeft, maar ik weet niet of je daar in de buurt woont.
Nee woon niet in de buurt . Hier zat een winkel met knutselspullen, maar volgens mij is die weg. Hoop op een Xenos of Action, maar dat zal wel niet. Heb geen zin om er de hele stad voor af te lopen (is voor mijn werk).
Ik heb ze bij een taartenwinkel gekocht .. heb me wezenloos gezocht bij alle knutselwinkels bij ons in de buurt toen ik ze nodig had.
weet niet hoeveel je er nodig hebt maar bij blokker, speelgoed winkel zitten ze meestal ook in die knutseldozen samen met glitters, raggers en pompons
ik denk dat het lastig word als je niet echt knutsel winkels in de buurt heb. online vind je ze al wel snel voor een paar euro.
Als je bij een schoolbenodigheden groothandel in de buurt zit is dat ook een optie. Heutink/Rolf e.d.