Ja leuk! Alleen is roze meer 'Sara' haha. Ze zijn wel wat anders maar lijken er inderdaad op! Ik heb ook hele leuke gezien bij Schuurman. Maar wil ff weten tot wanneer hun sale loopt. Vind 40% korting wel heel veel namelijk. Maar durf nu nog niet te kopen omdat ze nog niet super goed los loopt
Goddd.. had een heel verhaal getypt, is het weg. Korte samenvatting: heb deze schoenen gekocht. Eerst niet helemaal mijn smaak, maar ze loopt er super goed op (de dag nadat ik de schoenen had gekocht liep ze zo de hele kamer door steeds) en ze kon niet veel schoenen aan door haar (nu nog) hoge wreef. De roze Shoesme schoenen die ik hierboven geplaatst heb die zijn een vervolg op deze zeg maar. Dus daar wachten we nog even mee totdat ze 1,5 maand ofzo goed stabiel loopt. Ik heb ze trouwens bij Hipsz gekocht. Eerder schreef ik dat de verkoopster niet wist waar ze het over had. Maar nu was idd die oudere vrouw er en nog een andere verkoopster. Ze hebben me echt super goed geholpen en namen echt de tijd!
Onee vergissing. Bij Hipsz had ze de donkergrijze gepast. De roze hadden ze niet meer. Dus heb ze uiteindelijk bij Ziengs gehaald omdat ik per se de roze wilde haha. Die grijze stonden haar niet mooi. Maar mijn volgende aankoop wordt bij Hipsz als ze dan die roze nog in Sara haar maat hebben
Die had ik ook in m'n handen! Heb spijt dat ik ze niet heb gekocht. Dat aan en uittrekken met vetertjes is zo'n gedoe. Klittenband is stukken makkelijker. Jouw dochtertje is zo cuuuuute ❤️
Maar zit je je dochtertje nu in een gender rol te duwen?? Je krijgt straks de anti roze brigade over je heen haha
Whoehahaha, ja joh ga je schamen! Hier had mijn dochter echt suuuuperfoute, maar erg cute zilverkleurige loopschoentjes, die pasten overal bij haha.