nou de titel zegt het al ik wil een keer iets voor mezelf gaan doen en nou leek het me leuk om een workshop taarten maken te volgen wie heeft een leuk adresje waar ze dit geven? ik zie er genoeg op internet zijn maar misschien zijn hier meiden met ervaring en zeggen daar moet je heen' dus kom maar op met tips groetjes debby
Als je een leuke workshop wilt volgen zou ik die bij Mamak doen. Ik heb zelf bij haar een beginners-workshop gedaan met een vriendin van mij, het was echt zo gezellig en leerzaam! Eind deze maand ga ik weer naar haar voor een stapel-workshop waar we samen de verjaardagstaart van mijn dochter gaan maken... Zo lief! Ze helpt en begeleid je goed, je mag lekker zelf kiezen welke smaak vulling je wil, zelf je fondant/marsepein/marsefond kleuren, en ze gebruikt echt zoooo'n lekkere creme! (heeft er niet zoveel mee te maken, maar moest het ff zeggen haha ) Ik ben benieuwd wat je gaat doen, leuk joh! Liefs! xxx
@iris klinkt goed en ga vanavond of morgen even de site bekijken en dan een afspraak maken nog meer meiden die mee wilen gezellig een zp avond