Hoi Wie weet waar ik nu een badpakje voor onze meid kan kopen? In maat 92-98. Ik ben al bij diverse winkels geweest: Hema, C&A, Prenatal en Websites V&D en H&M. Maar nergens iets leuks.We gaan namelijk regelmatig naar het zwembad en haar huidige zwempakje wordt een beetje te klein nu.
Geen idee wat je leuk vindt, maar online zie ik bij de V&D leuke badpakjes. Op de site van Lief! staat ook een badpakje te koop. En bij Wehkamp hebben ze een hele leuke bikini van Cakewalk in de aanbieding (maar dan is ie nog duur). Misschien dat ze bij een grote sportzaak ook wel wat hebben.
en hier op de beijenkorf site. vandaag besteld is morgen al in huis hebben daar. Staat een leuke voor 18 euro.
NWT Kate Mack Summer Color Pink Green Swimsuit 4 KM87 - eBay, Swimwear, Boys-Clothing Newborn-5T, Baby Toddler Clothing, Clothing, Shoes Accessories. (Eindtijd 30-dec-10 22:04:21 CET) ik zag deze.. erg leuk inderdaad en goed te doen qua prijs! duurde het lang voor je ze binnenhad?
Ik heb bij olliewood.nl een paar weken geleden nog een badpakje en bikini gekocht in de uitverkoop, maat 86/92.