Hallo, Als ik met mijn dochter op de bank speel dan zet ik haar weleens staand op mijn buik. Zou dit kwaad kunnen?
Daar ben ik ook beneiuwd naar. Ik probeer haar altijd op mijn benen te zetten maar ze gaat toch altijd op mijn buik staan.
volgens mij kan de baby wel ergens tegen doordat vruchtwater beschermd, maar ik zou er toch voorzichtig mee zijn. Bij mij is mijn buik/baarmoeder erg gevoelig en doet het al best veel pijn als de kinderen per ongeluk een keer op mijn buik leunen ofzo.
maar jij bent dan ook al veel verder jouw baarmoeder is veel groter dan die van hen die van hen ligt nog lekker beschermd tussen darmen etc
Hier staat de kleine meid ook wel is op mn buik, ze is gelukkig niet echt zwaar maar het doet dan ook geen pijn, maar ik let er wel op dat het niet te vaak en te lang is.
Baby zit nu nog goed verstopt, zou wel uit gaan kijken of je straks wat verder bent! Ik ben hard bezig om mijn peuter uit te leggen dat op mama springen nu echt niet meer kan...
Ik ben zelf 22 weken zwanger, mijn dochter is 9 maand en zij zit al van in het begin gewoon nog op mijn buik! Kan helemaal geen kwaad! Tijdens het verluieren heeft ze me zelfs nog flinke trappen in de buik gegeven
Als ik Ayla optil zit ze tegenwoordig altijd op mijn buik, hahaha, wel handig . Ben dond nog op controle geweest en de baby doet het nog , dus dat kan echt geen kwaad hoor.
Niet te vergelijken met kinderen natuurlijk maar onze kat is ruim 7 kilo en springt ook wel eens onverwachts bovenop me maar meestal geeft de beeb dan een flinke schop terug... dus ik was ook wel nieuwsgierig
Mijn zoontje wil ook vaak op m'n buik klimmen. Ook al zou het dan geen kwaad kunnen met dit termijn, toch lijkt het me voor de baby ook niet echt lekker.....