Baby staat op mijn buik, kan dat kwaad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lt20, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hallo,

Als ik met mijn dochter op de bank speel dan zet ik haar weleens staand op mijn buik. Zou dit kwaad kunnen?

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Daar ben ik ook beneiuwd naar. Ik probeer haar altijd op mijn benen te zetten maar ze gaat toch altijd op mijn buik staan.

3. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Nee hoor, je baby zit in je buik helemaal veilig :)

4. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    volgens mij kan de baby wel ergens tegen doordat vruchtwater beschermd, maar ik zou er toch voorzichtig mee zijn.
    Bij mij is mijn buik/baarmoeder erg gevoelig en doet het al best veel pijn als de kinderen per ongeluk een keer op mijn buik leunen ofzo.

5. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    maar jij bent dan ook al veel verder :)
    jouw baarmoeder is veel groter dan die van hen
    die van hen ligt nog lekker beschermd tussen darmen etc

6. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Hier staat de kleine meid ook wel is op mn buik, ze is gelukkig niet echt zwaar ;) maar het doet dan ook geen pijn, maar ik let er wel op dat het niet te vaak en te lang is.

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Baby zit nu nog goed verstopt, zou wel uit gaan kijken of je straks wat verder bent!

Ik ben hard bezig om mijn peuter uit te leggen dat op mama springen nu echt niet meer kan... ;)

8. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik ben zelf 22 weken zwanger, mijn dochter is 9 maand en zij zit al van in het begin gewoon nog op mijn buik! Kan helemaal geen kwaad!

Tijdens het verluieren heeft ze me zelfs nog flinke trappen in de buik gegeven

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als ik Ayla optil zit ze tegenwoordig altijd op mijn buik, hahaha, wel handig :D. Ben dond nog op controle geweest en de baby doet het nog :D, dus dat kan echt geen kwaad hoor.

10. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Niet te vergelijken met kinderen natuurlijk maar onze kat is ruim 7 kilo en springt ook wel eens onverwachts bovenop me maar meestal geeft de beeb dan een flinke schop terug... dus ik was ook wel nieuwsgierig :p

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mijn zoontje wil ook vaak op m'n buik klimmen. Ook al zou het dan geen kwaad kunnen met dit termijn, toch lijkt het me voor de baby ook niet echt lekker;).....

Deel Deze Pagina