Waar in drenthe/groningen geslachtsbepaling en pretecho?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jongmama, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Wij zijn met mijn zoontje in Delfzijl geweest, ziekenhuis. Alleen is er toen met het geluid iets niet goed gegaan. Maar wel een mooie echo en mooie foto's.

Deze zwangerschap hebben we de echo laten maken bij onze eigen VK (New Life Stadskanaal). Geslachtsbepaling hebben we niet laten doen. Hebben we gewoon gewacht tot de SEO.
    Nu kregen we alle foto's ook mee op cd + de dvd natuurlijk en nog een hele reeks foto's uitgeprint.
    Maar dit was dus gewoon een 3d/4d echo, kostte €90 en duurde minstens 45 min.

2. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Nou lekker dan...:(

Ik heb voor volgende week donderdag al een afspraak gemaakt bij first look in groningen....leek me wel goed , de website zag er goed uit...

Ik vind het nu te laat om de afspraak af te zeggen...pffff
    Nou ja ik zie wel, ik ga ook nog 90,00 euro betalen voor foto's en dvd..

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij zijn donderdag in Langelo geweest. Is goed bevallen. (16w 2d) Wij krijgen een meisje :D

Lief vrouwtje :D Ze is verpleegkundige geweest en doet dit nu thuis.
    We hebben 6 foto's meegekregen, ook een 3d foto :D al is die niet zo heel duidelijk nog. Ons meisje lag met haar neus in de placenta ;).

Wij gaan ook de 3d/4d echo daar laten maken en dan kost die 80 euro. We hebben idd 60 euro betaald maar daar zit je ook wel echt een half uur voor :D.

Deel Deze Pagina