Zonvakantie met kids: tips?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Lillith, Jan 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lillith

Lillith Bekend lid

Mar 29, 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    De vakantiekriebels beginnen al te komen en ik ben aan het zoeken naar een leuke bestemming om met ons gezinnetje heen te gaan. Wat is een leuke en kindvriendelijke bestemming rond de middellandse zee? We hebben twee kids (3 jaar en bijna 1 jaar tegen die tijd).

Tips zijn zeer welkom!

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

'kos mijn zusje is vorig jaar in Griekenland geweest en heeft het goed naar haar zin gehad op kos. Een luxe hotel met kindvriendelijke producten.

Zelf ben ik er niet geweest maar ze waren vol lof over kos.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Kos en Mallorca

4. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    Wij gaan dit jaar naar Griekenland! Een appartement dichtbij de zee wel zandstrand want je hebt er ook vaak stranden met stenen en dat lijkt me minder met kids, heb op sunweb geboekt daar kan je ook zien hoever het vliegveld van de appartementen/ hotels ligt.

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Toen onze dochter 3 was, zijn we naar camping El Delfin Verde geweest aan de Costa Brava. De camping ligt direct aan het strand. Als je via google zoekt op de naam van de camping, dan vind je hem wel. Je kunt daar huisjes, caravans of ingerichte tenten huren. Het is een zeer luxe, uitgebreide camping met een prachtig zwembad, diverse speeltuinen en volop animatie voor de kinderen. Mijn dochter vermaakte zich daar prima (en wij ook :D).

6. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Wij zijn vorig jaar naar hotel Pelagos op Kos geweest.
    Was echt super, en een heel leuk zwembad voor de kinderen, en het eten was echt heerlijk!

7. Lillith

Lillith Bekend lid

Mar 29, 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Dank voor de tips! Ik ga eens kijken!

8. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'vakantie'

9. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

Oct 23, 2011
    714
    0
    16
    Wij zijn vorig jaar naar Frankrijk geweest naar een park van Yelloh Village en dit jaar gaan we naar een park van hun maar dan in Spanje. Deze parken staan bekend om hun kindvriendelijkheid. Wij huren elk jaar een chalet. Ideaal met kleine kids. Zo'n zin in, was het maar vast zover :)

Share This Page