Ja, de titel zegt het al.. ik kom er maar niet uit voor zomer 2014. Heb een leuk hotel gezien op Gran canaria, maar nu ook een leuk hotel op Kos.. prijs nagenoeg hetzelfde.. Wat zouden jullie doen? Ervaringen? Liefs Tumtummetje
Kos ken ik niet, lijkt me leuk. Gran Canaria ken ik wel, is het minst leuke eiland van de hele eilandengroep, veel armoede... Maar in de hotels ook prima en lekker strand. Van de canarische eilanden houd ik het meest van Lanzarote.
ik ben op beide geweest, paar jaar terug wel en als vrienden vakantie zonder kids. maar kos is vele malen mooier hoor. knusse winkel straatjes, met een treintje naar wat bezichtigingen, voor heel weinig fiets te huur, dus iedereen fietst er rond hihi gezellige restaurantjes en ik vond het gewoon een fijn eiland. gran canaria vond ik echt wat meer voor jongeren, kon er goed stappen enzo. beetje het zon zee en feest gevoel. niet echt voor een gezinnetje en minder vriendelijke mensen.
Gran canaria geweest vorig jaar 10 dagen in puerto Rico was geweldig. Alleen geen Nederlanders in apart hotel gehad. Vonden wij erg fijn. Veel Spaanse mensen gaan daar op vakantie. Echt super wij zaten mariana suite
Zeker Kos! Wij zijn in het voorjaar van 2013 geweest. Leuk eiland, zeker met kinderen. Het is een fietseiland (groot deel is vlak) Wij gingen er elke dag even met de fiets op uit. Vriendelijke mensen, lekker eten. Leuke excursie naar Turkije! Een nadeel aan Spanje vond ik dat het in het algemeen ook veel duurder is...
Gran canaria maar wat voor vakantie zoek je? Wij houden van rust groot zwembad weinig Nederlanders beter gezegd eigenlijk komen we ze nooit tegen waar wij zitten. Je kunt wel naar toeristen gebied, want dat ligt in de buurt. Bungalow met bad slaapkamer, eigen keuken en als je lekker wil eten kan dat ook op het kamp. Wordt pas gemaakt als het besteld is, dus geen buffet. Winkeltje naast de deur, dus alles bij de hand eten is alleen in het toeristen gebied duur. Op het kamp heb je alles met 2 bijv biefstuk enz voor 35 euro en elke avond show op het kamp. Kinderen worden ook vermaakt, de entertainer is een Belgische, dus spreekt ook Nederlands altijd handig
Gran Canaria ken ik niet, maar Kos is heel erg leuk, heerlijk ontspannen sfeertje en erg leuk met kinderen.