Dag dames, Wij zijn sinds deze maand weer aan het klussen gegaan voor een 2de. Ik heb geprobeerd zelf uit te rekenen wat mijn meest vruchtbare dagen waren en wij zijn toen druk bezig geweest met klussen. Sindsdien heb ik weer een gevuld gevoel in mijn buik, wat ik ook had bij mijn dochter. Maar dit gevoel heb ik helaas al eerder gehad en toen had mijn lichaam me zwaar in de maling genomen. Maar nu ook lage rugpijn en af en toe wat krampen in mijn onderbuik. Ik dacht dus dat ik altijd een cyclus had van 28 dagen en heb hiermee rekening gehouden waardoor mijn NOD op 6 augustus uit komt. Nu heb ik mijn cyclus eens nagerekend en kom uit op: 25-24-27-28-28-26-27-31-25-24 dus er klopt helemaal niets van mijn theorie... en als ik nu weer een cyclus van 25 dagen zou hebben zou ik aankomende vrijdag mijn NOD hebben... Om een lang verhaal kort te houden? Nu dus 4 dagen voor vrijdag.. en ik ben ontzettend nieuwsgierig of mijn lichaam me weer in de maling neemt... zal en kan ik al testen..
Om een (misschien onnodige) teleurstelling te voorkomen zou ik nog even wachten. Mocht je niet ongesteld worden vrijdag dan kun je beter het weekend testen. Het blijft moeilijk hè geduldig zijn! Weet er alles van
@njk Zoals Megan zegt, ik zou ook eventjes wachten en in het weekend testen. Hoe moeilijk ook want ik heb ook een hoop testen versleten. En als je dan toch perse wil testen (haha) dan neem je die kruitvat 2v5 want het kost je nog een godsvermogen ook. succes meid x
Thanx lady's, Ik wandel straks ff naar de Kv die schijnen ook nog gevoeliger te zijn dacht ik dan de Predictor. Waar ik trouwens ook heel veel last van heb en vergeten was te vermelden.. moet ontzettend veel en vaak plassen. Dit heb ik normaal nooit. als ik 4x naar het toilet moet om te plassen op een dag, dan is het veel. Dit aantal behaal ik nu al een paar dagen voor 13.00 uur. Maar het is in ieder geval erg prettig om mijn verhaal kwijt te kunnen... en er zit helaas niets ander op dan wachten (en stiekem misschien wel iedere dag toch gaan testen, omdat mijn cyclus niet duidelijk is)
@njk Ik ben benieuwd. Die kruitvat testen zijn inderdaad erg gevoelig en nog goedkoop ook t.o.v. andere testen. Ik had laatst die clearblue plus test gehaald, deze zegt dat je 4 dagen voor NOD al kan testen zo gevoelig. Ik heb er 4 gedaan en bij allevier zag ik een heel dun verticaal streepje maar bleek dus niet zwanger zo frustrerend. Die kruitvat zijn echt de beste als je mij vraagt. Wat het meer plassen betreft, het is een zwangerschapsverschijnsel. Ik had er niet zoveel last van, wel toen mijn zwangerschap vorderde omdat de kleine op mijn blaas drukte.
@happy72 wat frustrerend zeg... wel een dun streepje zien, maar niet zwanger? Hoe is dat mogelijk? Ben je al lang bezig? Ik krijg dus stiekem wel een beetje hoop... lage rugpijn, krampen, dingen voelen in je buik en levendig dromen zouden nog wel iets kunnen zijn om jezelf voor de gek te houden denk ik, maar dat vele plassen dat moet toch ergens vandaan komen. Maar goed... ik ga maar op de wachtbank zitten. zou eigenlijk ook te mooi zijn om waar te zijn, want dit is eigenlijk de eerste ronde wat wij bewust aan het klussen zijn geweest voor een 2de.