Waar in Midden-Brabant kun je leuke 2e handskleertje kopen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door koekwaus, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekwaus

koekwaus Actief lid

18 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ben nu zwanger van de 2e. De afgelopen 3 jaar heb ik op de Koninginnedagmarkt hele leuke (en goedkope) 2e hands kinderkleertjes kunnen kopen. Ik kwam altijd wel met 2 goed gevulde tassen thuis, zodat mijn dochter de rest van het jaar genoeg kleren had.
    Zo'n markt valt of staat wel met goed weer (en dat was het de afgelopen jaren). Vandaar de vraag of er andere markten / winkels zijn waar je 2e hands kleertjes kunt kopen?? Ik woon vlakbij Tilburg, dus ergens binnen de cirkel Eindhoven, Den Bosch, Tilburg, Breda.

Zelf ben ik trouwens niet zo van marktplaats omdat ik merk dat de maten steeds minder kloppen naarmate mijn dochter ouder wordt. Ook is ze best breed gebouwd. Via internet kopen vind ik lastig.

Alvast dankjewel!

2. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    De welbekende mei markt in Tilburg komt er weer aan. Volgens mij zaterdag avond 18 mei. Begint d avonds en gaat hele nacht door.

Gr. Sannie

3. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Waar woon je, Koekwaus? Ik heb een kennis met 2 meiden en een jongetje die bijna alles bewaard heeft. Zijn erg zuinig op hun spulletjes. Ik denk dat je zo langs zou mogen komen om wat dingetjes mee te nemen. Weet niet welke maat je nodig hebt? Ik kan je eventueel in contact brengen.

4. koekwaus

koekwaus Actief lid

18 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mei-markt, goed idee! Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!

Maike79, wat een lief aanbod! Het is echter (gelukkig) niet zo dat we heel arm zijn of zo en dus geen nieuwe kleertjes kunnen betalen, dus ik zou me bezwaard voelen om kleertjes te gaan uitzoeken bij iemand.
    Ik vind het alleen onnodig om ze van top tot teen in het nieuw te steken aangezien je 2e hands vaak hele leuke en nette kleren kunt kopen.

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Eigenwijz in Sprang-capelle :)

6. koekwaus

koekwaus Actief lid

18 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blondi, dankjewel! Dat is best dichtbij.

7. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    19 en 20 mei is er een grote vlooienmarkt in de brabanthallen. Meestal staan daar ook veel mensen met baby/kinderkleding!

8. koekwaus

koekwaus Actief lid

18 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inge, dankjewel! Ik zal ook eens op de site van de Brabanthallen kijken, want volgens mij zijn daar geregeld leuke vlooien / rommel markten.

9. Lovely little

19 dec 2011
    93
    0
    0
  10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak