Hai! ik heb een zoontje van 1,5 jaar en nu doe ik altijd een beetje zwitsal gel in zijn haar. Maar dit werkt voor geen meter. Kun je nou ook gewone gel (die bv mn man gebruikt) in je baby's haar doen?!
Ja hoor, deed ik al vanaf 10 maanden ofzo.. Die zwitsal gel is niks.. 1x je hand erdoorheen en weg i het kapsel En hij is idd geen baby meer
bedoelde 15 maanden haha.. en voor mij is die nog een klein babietje maar dan ga ik lekker gewone gel gebruiken!
haha echt waar? Ik noem mijn zoontje ook nog wel eens mijn lieve babietje en dan zegt mijn man altijd verontwaardigd, hij is geen baby Ik gebruik voor mijn zoontje gel van etos voor kinderen, zou eventueel ook een optie zijn? Ruikt super lekker
Ik gebruik ook gewone gel voor mijn zoon anders is er geen beginnen aan. Na heel wat verschillende te hebben geprobeerd ben ik uitgekomen bij een tube van wella
Ik gebruik ook al een maandje of 2 gel van papa en grote broer voor zoontje van nu 11 maanden..Hij heeft veel haar en met baby gel van zwitsal blijft het niet zitten.