Hi dames, zouden jullie met mij mee willen gissen De situatie is als volt Wij willen graag voor een 2e gaan en heb daarom 4 juni mijn mirena spiraal laten verwijderen. Die dag een bloeding, maar lijkt me logisch. Nu komt het.... Omdat ik ten tijde van m'n spiraal niet met m'n cyclus bezig was, weet ik dus niet op welke dag in mijn cyclus ik er dus tussenuit ben gestapt. Op 7 juni kreeg ik een bloeding en ook veel. Einde dag was het WW'er weg, zelfde gebeurde de dag erna. Toen dagje niets en toen nog eens 5 dagen bruin verlies. Testje gedaan op 21 juni, voelde van alles, maar negatief. En omdat ik op vakantie ging, leek het me wel handig. Maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden (zoals vroeger) en beginnen de kraampjes in m'n onderbuik. Maar tja, waar in mijn cyclus zit ik nu in hemelsnaam en zou ik toch misschien die vage bloeding als ongi kunnen zien? Oja, mijn cyclus voor mijn zwangerschap was altijd 30/31 dagen Tips en ervaringen zijn zeer welkom
Inmiddels ben ik terug van vakantie en heb vanochtend weer getest en weer negatief. Uitgaande van de bloeding van 7 juni, ben ik nu echt overtijd. Heb de volgende symptomen. Harde en pijnlijke borsten en gedurende de dag van de krampjes. Wat denken jullie, kan ik nog zwanger zijn?
Hoi valenti, Het is lastig te zeggen. Je lichaam kan vaak rare dingen doen. Ik zou nog even afwachten en dan misschien toch nog een testje doen?