Wanneer startte jij weer IVF na de geboorte van je kindje?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sady, 28 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sady

Sady Lid

10 jan 2014
    54
    2
    8
    De vraag spreekt voor zich. Hoeveel maanden na de geboorte van je kindje ben je weer begonnen met de eerste IVF poging?

Mijn zoontje is nu bijna 6 maanden en zou graag over 2 a 3 maanden gaan voor een brusje. Helaas geen cryo's over dus we moeten opnieuw beginnen! Van het ZH mag het pas als hij 1 jaar is, toch lees ik vaker dat men daarvoor al mag starten?? Graag hoor ik jullie ervaringen.

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hii ik heb wel cryos en zijn deze maand begonnen (dinsdag cryo tp) mn dochterjte is nu 9 mnd. bij ons nooit iets gezecht over een termijn. vind het ook erg raar dat ze er een termijn aan hangen, jij moet toch weten wanneer je verder wilt.

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat eigenaardig dat het zkh jou een termijn oplegt? Ik heb opnieuw ivf gedaan toen m'n tweeling 6 maanden oud was. De derde is nu bijna 9 maanden en ik ben halverwege een cryo poging die ik nog had van de behandeling voor ons derde kindje.

Zowel mijn gynaecoloog als fertiliteits gynaecoloog vonden het na 6 maanden verantwoord. En dan heb ik nog 2 keizersnedes gehad ook.

Ik zou bellen dat je het er niet mee eens bent en dat je eraan komt.

4. Sady

Sady Lid

10 jan 2014
    54
    2
    8
    Jeetje!

Mij is verteld als hij 9 maanden mag ik me aanmelden en met 12 maanden oud mag de behandeling starten!

Hoe blij ik ook met het ZKH ben, denk dat ik maar naar een ander ga.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij zijn met ICSI voor een tweede kindje begonnen, toen onze meid 10 maanden oud was.

Wij wilden toen graag weer beginnen en dat was helemaal prima. Nog iets eerder was vast ook goed geweest, ze hebben geen minimum-leeftijd genoemd. Al kan ik me wel voorstellen dat ze het liefst zien dat je lichaam eerst ontzwangerd is, voordat je weer aan de hormoonmedicatie begint.

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb een cryo tp gehad toen m'n oudste amper 6 maanden was.
    Had ook wel wat eerder gemogen als ik geen borstvoeding meer had gegeven. Heb toen vervolgens gezegd dat ik gestopt was (wat ik niet was haha) en toen mocht ik direct voor een tp. Dat was dus ongeveer met zes maanden. De maand daarop deden we een verse poging.

Deel Deze Pagina