Mijn vraag gaan jullie wel eens alleen met je kinderen op vakantie? Ik twijfel om in de herfstvakantie alleen met ze naar Luxemburg te gaan voor een week. Ze zijn dan 4 en net 2. Leuke camping nederlandse animatie zwembad enz aanwezig
Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik ben 4 dagen alleen met ze in Oostenrijk geweest. Ze waren toen 3,5 en 1,5. Vond het prima te doen, maar ben ook wel van de instelling 'wat ik thuis kan, kan ik ergens anders ook'. Luxemburg is qua afstand ook goed te rijden in je eentje. Veel plezier!
Ik ben twee weken gaan kamperen met 2 kids van destijds 2 en 4 jaar. Mijn man moest last minute toch naar het buitenland. Ik zag er best wel tegenop. Mijn 2 jarige was net een week zindelijk, stond op een camping met open water, de een deed nog een middagslaapje, de ander niet etc etc. Het was fantastisch! De kids vermaakten zich prima in het speeltuintje op het veld en als je alle tijd hebt dan voelen heel veel dingen niet meer als heisa. Ik moest bv twee kids meenemen als we naar de toilet moesten, mijn 2 jarige kon niet even alleen blijven. Gewoon lekker gaan zou ik zeggen!