Hoi A.s zaterdag gaan we waarschijnlijk op visite in Purmerend, maar ik wil van tevoren ook nog shoppen. Dus misschien kan ik dat combineren. Weet iemand misschien waar je in Purmerend een beetje leuk kan winkelen? Ik hou van H&M, Esprit stores, Hema, V&D... en nog meer, maar als deze winkels ergens op een hoopje zitten ben ik al tevreden Mag evt ook een plaats zijn tussen Amsterdam Noord en Purmerend in Maar wel een beetje te doen zijn met parkeergeld. Heb geen zin om 3 euro per uur aan parkeergeld te betalen haha
Geen idee ik woon hier zelf nog niet zo lang maar weet in ieder geval wel dat je in Beverwijk erg leuk kunt shoppen
Ik woon sinds een jaar in Purmerend, en daarvoor in Zaandam. Ik vind Purmerend wat 'knusser' qua winkelen (meer kleine boetiekjes en straatjes enzo), en je hebt daar in de stad een groot overdekt winkelcentrum. Maar in Zaandam heb je meer winkels, én er is daar een H&M. Die heb je in Purmerend niet. Wel een Hema en V&D. Qua parkeren is het allebei niet zo duur. Amsterdam Noord is ook leuk (Buikslotermeerplein), maar daar ben je iets sneller doorheen dan Zaandam en Purmerend. Van alledrie vind ik het daar het minst gezellig. Meer smaken heb je niet tussen Purmerend en Amsterdam Noord in Veel plezier Oh, en mocht je ook de andere kant op kunnen gaan, dan kan je ook naar Hoorn gaan. Daar kan je pas écht leuk winkelen! Maar ook daar weer geen H&M...
ik ga altijd graag in purmerend shoppen erg leuk stadje is het. en genoeg shopplezier voor een hele dag hoor!
Buikslotermeerplein kom ik regelmatig. Mijn moeder woont er in de buurt. misschien daar even de hennes in en dan naar purmerend. Maar in zaandam ben ik ook nooit wezen winkelen. hmmm dilemma.
In Zaandam hoef je niet te winkelen hoor, dan ben je zo klaar. En Zaandam is op het moment niet handig met de auto aangezien de helft van de wegen afgesloten zijn.